[Medya: BTS - 'DOPE' official MV]
Merhaba millet. Canım sıkkın yine. İnstagramdaki takipçilerimin çoğu unf yapmaya başladı :( Birkaç takipçi etkinliğine katıldım ama yararı yok ؛(
(İnstagram: hope_hobie._.7)Her neyse, iyi okumalar.
👻👻👻👻👻👻
Jisoo'dan
"Pekala, hangisini izleyelim?" Televizyonun yanındaki raftan birsürü film çıkartıp önüme dizen Hoseok'a kısa bir bakış attım. Saat gecenin üçü, ve o sırf ben uyuyamadım diye benimle film izlemek istiyor.
"Bilmem, sen hangisini istiyorsun?"
Yaklaşık 20 tane felan bulunan filmlerin üzerinde göz gezdirdi. Şuan Ciddimiydi? "Sen uyusaydın, ben başımın çaresine bakarım." diyerek yüzüne baktığumda başını filmlerden kaldırıp gözlerini gözlerimle buluşturdu."Film izlemek istemiyor musun?" Kesinlikle bundan bahsetmemiştim. Ayrıca, konuşmamın cevabıda bu değildi. "Hayır, Hoseok. Sadece seni uykundan mahrum bırakmak istemiyorum." dedim.
"Olmaz, seninle birlikte film izleyeceğim." yüzünde her zamanki sıcak tebessümü oluştu. Gülümsemesi her saniye dahada büyürken ciddi anlamda huzur buluyordum. Ciddi anlamda...
"Offf, tamam. Şuradaki Yıldız Tozu'mu?" Baştan ikinci filmi gözlerimle işaret ettiğimde eline alıp gösterdi. "Evet, StarDust." (aklıma yeni t-pop grubu geldi kkkkk)
Elinden aldım ve kapağına baktım. Bu filmi yıllar önce izlemiştim ama çok güzel bir filmdi. "Bunu izleyelim."
Gülümsedi. "Tamam."
👻👻👻👻👻👻
Rose'den
Gözlerimi açtığımda büyük ve geniş olan yatakdaydım. Ve yanı başımda birbirine sokulmuş uyuyan Lisa ve Jennie unnim vardı. Doğruldum ve duvardaki eski saate baktım. Nerdeyse 10 olmuştu. Kalktım ce odamızda bulunan küçük banyoya girdim. Yüzümü ve ellerimi yıkadıktan sonra havluyla kurulanıp çıktım.
Yatakta hala mışıl mışıl uyuyan iki bedene bakıp sırıttım. Bu halleri şirindi. Yavaşça ses çıkarmadan odadan çıktım. Odadan çıkar çıkmaz karşı odanın kapısı açıldı. Taehyung saçları dağılmış ve mor göz altlarıyla karşımda duruyordu.
Birkaç saniye bakıştıktan sonra başımı iki yana salladım. "Günaydın." son derece soğuk olan ses tonum ona karşı yine aynıydı. Derin bir iç çekip "Günaydın Rose." dedi. Şuanda ruh gibi göründüğünden pek gülümsemeye mecali yoktu. Normalde karşımda hep otuziki diş sırıtırdı.
Birşey demeden aşağı indim. Darmaduman olan salon ve mışıl mışıl uyuyan üçlü. Bir dakika, şu koltuktaki Jisoo unnim ve Hoseok'mu? Ve birbirlerine sarılmışlar?
Gözlerimi birkaç kez kırpıştıtıp yanlarına uçtum. Horlayarak uyuyan Yoongi'ye aldırmadan eğildim. Evet, ciddi ciddi birbirlerine sarılıyorlardı.
İkisinide birkaç kez dürtükleyip uyanmaları gerektiğini belirten mırıltılar çıkardım. Uyanmadılar. Daha sert dürterek ses tonumu yükselttim. "Unnie! Hoseok! Uyanın lan!"Aniden gözlerini açan unnim ile korkarak geriledim. "Ne oldu yaa? Uyutturmadın bir!" İçine sokulduğu Hoseok henüz fark etmemişti. Gözlerim ile onu işaret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTS
Vampiros"Rüyaların gerçek olduğuna inanır mıydınız? Benim en korkunç rüyam, tamda şuanda gerçek oluyor..." ◆13/04/2020◆ Küfür ve şiddet içerir⚠ ✏suvlands✏ 📢İnstagram: hope_hobie._.7 •Jenmin• 👑 •Taerose• •Yoonlice• •Hopesoo•