5. Bölüm: "İnsan Değiller!"

546 37 19
                                    

[Medya: BTS JIMIN - 'FILTER']



Rose'den 


Gözlerimi açtığımda her tarafım tutulmuştu. Jisoo unnim omzumda uyuyordu. Lisada onun dizinde uuuyordu. Jennie unnimde-... 

Bir dakika unnim yok!? Hemen jisoo unnimi uyandırmadan ayağa kalktım. Etrafıma bakındım ama yoktu.

Yürümeye başladım. Bir yandanda unnimi arıyordum. Ama görünürde kimse yoktu. Biraz daha uzaklaştım.

Kimseyi göremeyince tam geri dönüp gidicekken sanki bir beden gördüm. Sanırım bu erkekti. Biraz daha yaklaştım. Bir kişi daha vardı. Bu bir kızdı. Uzakta olduğum için net göremiyordum.

Erkek kızı ağaca yaslamış bir şeyler yapıyordu. Anlam veremeden daha çok yaklaştım. Bir dakika bu Jennie unnim değilmi?  Evet ta kendisi.

V-ve galiba o ırz düşmanı onu taciz ediyordu!
Vay pislik!  Unnimi kurtarmam gerekiyordu. Ne yapıcam diye düşünürken yerde bir odun parçası gördüm. Bu işime yarayabilirdi.

Hemen onu elime alarak onlara yavaşça yaklaşmaya başladım. Jennie unnim hiç tepki vermiyordu. Sanki bu pislik onu taciz etmek değilde, ısırıyordu?

İyice yaklaşarak sessizce tam arkasında durdum. Odun parçasını havaya kaldırmış tam vuracakken biri kolumu tuttu.

Arkamı dönüp baktığımda beyaz tenli, kahverengi saçlı ve soğuk tipli bir erkek ile karşılaştım. Biraz bakıştıktan sonra kısık sesle konuştu:
"Bir sorunmu var hanımefendi? "

Konuşması ile içimde bir umut belirdi. Bu adam bana yardım edebilirdi.
Ona şu şekilde cevap verdim:
"Lütfen bana yardım edin! Bu ırz düşmanı galiba arkadaşımı taciz ediyor! "

Ses tonum sadece ikimizin duyabileceği tondaydı. bana başını salladı ve konuştu.
"Tamam. siz geri çekilin. Ben hallederim. "

Başım ile onaylayıp kenara çekildim. Soğuk tip unnimi taciz eden adamı ensesinden sıkıca tutup kendine çekti.
Çekmesi ile jennie unnim yere düşmüştü. Ben hemen yanına eğildim.
Unniem baygın gibiydi ama yarı baygındı. Gözleri aralıklıydı.
"Unnie! Merak etme bizi kurtaracak bu adam! "

Jennie unnim konuşamıyordu beti benzi bembeyazdı. Gözlerimi ayaktaki bedenlere çevirdim. Sonunda konuşmuştu kurtarıcım.

"Jimin!  Sen ne yaptığını sanıyorsun!?"
Tanıyordu galiba onu.
İsminin Jim'in olduğunu öğrendiğim pislik sırıtıp cevap verdi.
"Görmüyor musun Tae? Eğleniyorum. İşte eğlence tam karşında."

Onlara bakarken Jennie unnimin bişeyler söylemeye çalıştığını anladım ve ona kulak verdim:

"R-rose!  Kaç git burdan! Bu-bunlar insan değiller! "
Unnimin söylediği şeye şaşkınca bakarken boynundaki iki küçük noktayı yeni farkettim.
Tae isimli kişiye sorar gözlerle baktığımda bana baktı ve sırıtıp konuştu.

"Jimin, madem eğlence var, beni niye çağırmıyorsun?"

"Jimin, madem eğlence var, beni niye çağırmıyorsun?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Vee bir bölümün daha sonuna geldik. Biliyorum çok kritik bir yerde bitti ama böyle olmassa tadı olmazki. Neyse oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!

😍😎😋😊😉😀😁😂😃😅😆😘

iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin