22. Bölüm: "Rüya"☺️

353 31 12
                                    

[Medya: {2020 FESTA} BTS - 'Airplane pt. 2' summer version]

Kızlar, BigHit amca kaç sene önce çekilmiş Festayı yeni yayınlıyor. Yenisini çekseler sanki ölürler. Neyse, arkadaşlar lütfen bol yorum yapın. Yorumlarınızı okumayı seviyorum. Yani her paragrafta ne düşünüyorsanız hmn yazın. Yani okuyanlar kesinlikle en az 2 yorum yapsın. Şiddetle rica ediyorum.

Oylar hakkında konuşmak istemiyorum... Değişen birşey yok, büyük bir düşüş var. Her neyse, iyi okumalar.

👻👻👻👻👻👻

Jisoo'dan

Salonda oturmuş, tek başıma televizyon izliyordum. Aslında birkaç dakika önce Hoseok'ta buradaydı ama telefon gelince acilen gitti. Sanırım ömrümün geri kalanı böyle geçecekti. Yani, bu evde veya başka bir evde hapis kalarak ölecektim. Ölümüm mutsuz olacaktı belliki...

Hele o rüya, pardon kabus, o kadar etkisine kapılmıştım ki hergün aynı şeyleri rüyamda görüyordum. Ve, sanki rüya birşeyler anlatmak istiyordu. Her an gerçek olabilecekmiş gibi hissettiriyordu.

Bir an boğazımda hissettiğim kuruluk ile yutkunmaya çalıştım. Yutkunmakta bile zorlanıyordum. Ayağa kalkıp mutfağa ilerledim. İçeriye girdiğimde Hoseok telefonla konuşuryordu. Beni görünce durdu bir an.

"Anladım. Elinizi çabuk tutun o halde. Benimde anlatmam gereken ok şey var. Tamam, söylerim. Görüşürüz." dedikten sonra telefonu kulağından indirip kapattı. Birkaç saniye bakıştıktan sonra yüzündeki anlamdıramadığım ifadeyi değiştirip gülümsedi. "Immm, birşey mi oldu?"

Ellerimi arkamda birleştirerek konuşmuştum. Bir an yüzü düştü. "Bahsettiğimiz Namjoon ve Jin hyung, yakında dönüyorlarmış ve hem iyi hemde hepimizi etkileyecek bir kötü haberleri varmış. Rüyanı Namjoon'a anlattım. Rüyanda kesinlikle bir gariplik varmış."

Tahmin ettiğim gibi. Umarım korktuğum şey başıma gelmez. Umarım Hoseok sözünden dönmez...

"N-nasıl bir gariplik?" titrek sesim ile konuştuğumda Hoseok iç çekti. "Yani, rüyanda seni öldürmemizin bir sebebi olmalıymış."

Yutkundum. Ne tür bir sebebi olabilir ki? Bizi salmak yerine öldürecekler mi? Yada, neden sadece ben?

"Unnie, ne oldu?" Mutfağını kapısından içeri giren Lisa'ya döndüm. Üstünde yeni kıyafetler vardı. Yani yeni değilde, kendininkilerinden başka.

"Üstündekileri nereden aldın?"
B

ana göz devirip yanımuza geldi. "Yoongi ve Taehyung verdi. Taehyungun kız kardeşininmiş. Rosede aldı birkaç parça. Unniem istemedi ama."

"Taehyungun kız kardeşi mi var?" dedim. Bunu bilmiyordum. Açıkçası haklarında sadece vampir olduklarını ve bir kaç güce sahip olduklarını biliyorum. Başka birşey bilmeme de gerek yok diye düşünüyorum.

"Ben? Benim için birşey yok mu?" diyerek masum bakışlarımı yolladım.
"Bilmiyorum, birazdan Yoongi bizim için birşeyler alamaya gidecek. Bu sefer ben gidemezmişim." yüzü şirin bir şekilde düştü. Ben ise o sırada Yoonginin alması gerekenleri düşünüyordum.

"Her şeyi Yoongi'mi alacak?" Lisa dudaklarını büzüp masumca başımı salladı. "Bir dakika, herşeyi? alacak? Yoongi? öyle mi?" Kelimeleri ayırarak konuştmuştum. Çünkü cidden Yoonginin alırken bakmaması gereken şeyler vardı.

iMMoRTaL WaMPiRe'S || BP & BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin