Holaaa, yeni bir kurgu ile daha karşınızdayım. Hevesim kaçmadan bu kurguyu paylaşmak istedim, çünkü hevesim kaçınca eminim ki taslakta çürüyecekti.
Bu hikaye biraz garip bir hikaye, baş karakter kıza çokca sinir olabilirsiniz ama lütfen sövmeyin dkkdlf
Umarım kitabımı seversiniz.Bu arada karakterlerin-Yoongi hariç-hiç birinin bir ünlü ile alakası yok tamamen hayal ürünü. Ve isimler İngilizce, takma isim gibi düşünün.
İleride BTS beylerin diğer üyeleri de girebilir hikayeye, ama şimdilik sadece Yoongi var.
Bu arada ikinci bölümün gelmesi biraz uzun sürebilir, oylar çoğalınca ikinci bölümü atacağım.
Neyse çok konuştum.
Başlangıç tariflerinizi şööyle alayım.
Keyifli okumalar 🌸
"Ay bu harebe yerde ne işin var acaba baba, yerler hep taşlı." demir kapıyı kapatarak ayağımda ki topuklularla zor da olsa babamın yanına ilerlemeye başladım.
"Ya! Uf, bu yılan derisi ayakkabıyı daha yeni almıştım ya!" sinir ve kalp kırıklığıyla ince topuğu yerden alarak ağlak suratımla kırılan topuğa baktım.
"Kızım, ne işin var senin burada?" sinirle nefes verip topallayarak masaya ilerledim.
"Kredi kartım iptal edilmiş, onu sormak için geldim. Ama gelmez olaydım, işe bak!" elimde ki topuğu babama doğru uzatarak sinirle söylendiğimde, babam gülerek arkasına yaslanmıştı.
"Herman'a benim kaybolan kredi kartımı iptal ettir demiştim, karıştırdı heralde." dudaklarımı büzerek daha yeni fark ettiğim adama bakmıştım.
Dizlerine yasladığı ellerine bakıyordu.
Kim olduğunu soracağım sırada demir kapı gürültüyle açılmıştı. Arkamı dönerek kimin geldiğine bakacakken babam bileğimden tutarak hızla arkasına çekmişti beni.
"Ya yüzüğüm düştü, durun." babamın arkasından çıkarak içeri giren adamların en önde duranın yanına gittim. Karşısına geçtiğimde durup çömelerek ayağına vurmuştum.
Yüzüğüme basıyordu!
"Çekermisin şu ayağını, yüzüğüme basıyorsun!" ayağını geri çektiğinde yüzüğümü yerden aldım. "Gel bakalım annene." doğrularak yüzüğü inceledim.
"Yüzüğümü çizmişsin, gerçi bu elmas, gerçek elmas çizilir mi acaba? Kandırmış olmasınlar beni?" derin bir nefes alarak karşımda ki adama baktım.
"Siz biliyor musunuz?" adam gülerek ağırlığını tek ayağına vermişti.
Tekrar kolumdan çekilmemle kendimi babamla oturan adamın yanında bulmuştum.
"Topuğum kırıldı ve yüzüğüm çizildi. Ayrıca kredi kartım bloke edildi ne güzel bir gün ama!" mızmızca söylenerek kendi kendime göz devirdim.
Yanımda ki adam bileğimden tutarak arkasına çekmişti bedenimi
"Bizim tarafa geçtiğini duydum, bu konuda anlaşmıştık sanki Hyunji?" yüzüğümü silerek parmağıma takmış ve önümde ki adamın ceketiyle oynamaya başlamıştım.
"Kanıtın var mı? Çünkü bu dediğini inkar ediyorum ve kanıtın olmadan beni şuçlayamazsın."
Ceketiyle oynadığım adam elimi ittirdiğinde kaşlarımı çatarak bir adımda yanına geçtim.