Najwa hanya termenung menghadap ke arah permandangan laut yang terbentang luas di hadapan kamar hotelnya . 'Sayang ...buat ape dekat luar tu dah malam ni'. Suara seseorang yang memanggilnya lembut. Najwa hanya tersenyum dan berjalan kepada empunya suara yang memanggilnya. Mr.A tersenyum melihat isterinya yang datang menghampirinya . ' Abang nk coffee ke saya buatkan?'. Tanya najwa lembut. Suaminya hanya mengangguk perlahan . Najwa menghulurkan mug berisi kopi kepada suaminya dan najwa menghirup air Koko yang masih tersisa dalam mugnya. ' sayang tak jawap lagi soalan abang '. Tanya Mr.A selepas menghirup sedikit kopi .
'ha???...soalan yang mana?' najwa sengaja buat tidak mengerti soalan suaminya. Mr. A membuat wajah cemberut Dan memaling mukanya ke luar . Najwa hanya ketawa melihat wajah suaminya yang merajuk mengalahkan budak - budak.'okey okey sorry... Saya teringat pasal kejadian dulu, pasal our future tu je,abang nanti sebelum balik kita singgah rumah mummy dulu...katanya rindu nak jumpa cucu" Tanya najwa sambil tersenyum. Mr. A hanya tersenyum dan menganguk sebelum menghabiskan kopi yang tersisa.
Perkara yang berlaku selama beberapa tahun ini banyak mengajar najwa dan suaminya . "Kenape kita datang sini". Najwa memandang suaminya dengan muka berkerut. Mr.A hanya diam dan tersenyum,sebelum satu cubitan menghinggap lengannya . "Aduh aduh". Mr.A mengaduh sambil menggosok lengannya yang dicubit oleh isterinya. Najwa ketawa bedekah melihat perlakuaan suaminya . Mr. A bangun dan mendekati isterinya yang masih lagi gelak . Najwa yang melihat suaminya yang menghampirinya bangun dan berlari keliling bilik itu . "Aduh.... kaki aku". Najwa mengaduh selapas kakinya tersadung pada kerusi .
Mr.A memandang najwa sebelum menghampiri isterinya sambil ketawa. Dia melutut dan melihat air mata najwa ingin mengalir sambil memandang dirinya yang masih ketawa sebelum membuat muka cemberut . Najwa cuba bangun perlahan-lahan dan mengabaikan suaminya yang masih ketawa. Mr. A yang melihat isterinya cuba bangun membuat dirinya berhenti ketawa. "Ahhhh.... ape nih main angkat suke hati je". Najwa menjerit kecil selepas merasa dirinya diangkat dari belakang dan menampar dada suaminya. Suaminya memadamkan semua lampu dan mencampak isterinya ke katil . Dia memberi salam kepada isterinya sabelum.
Pendek je yang ni hihihi sbb baru permulaan korang jng lupa commen tau dan vote sekali supaya sis lebih bersemangat nk buat cerita ni😚😚😚❤❤
YOU ARE READING
aku..... nk kawan kau... sampai bila -bila boleh?[Complete💯]
RomanceBetul ke kalau perempuan dengan lelaki kawan akan timbul satu perasaan?? Najwa seorang gadis yang tidak lah terlalu cantik dan badan yang sedikit gemuk dan seorang ulat buku membuatkan dia tidak terlalu dikenali disekolah. Namun hatinya tertarik pad...