3.rész

1K 35 2
                                    

Reggel van. Klaus mellettem fekszik de nem akarom felébreszteni visztont pisilnek kell. Át kell másznom rajta.

Lassan elkezdtem átmászni amikor hirtelen egy csaj bejött én meg ülve maradtam Klauson.

-Ki a franc vagy te?

-Kally te?

-Cami.

-Örülök hogy megismertelek Cami.

-Khmmm.... Kally elfelejtettes hogy nem száltál le.

-Oh persze.-mondtam mire leszáltam Klausról és elrohantam pisilni.

A mosdóbol kilépve már Cami nem volt ott. Nem akartam hallgatózni így nem tudtam hova ment.

-Klaus. Még mindig nincs ruhám. Így nem mehetek az utcára.

-Nem is fogsz-dobott nekem pár női ruhát.-ezt vedd fel és menj le majd ott találkozunk-Mondta majd elment.

Igazán jó ruhák voltak. Tökéletesen az én stílusom. Gyrosan felvettem egy magassarkúval.

Lesétáltam és leültem egy asztalhoz. Vártam hogy jöjjön Klaus ám nem igazán jött.

-Kire vársz?

-Klausra hogy körbevezessen a városban de nem igazán jönn.

-Akkor majd én körbevezetlek.

-Köszönöm Elijah-mondtam majd kimentünk a kapunk.

Tele van természet feletti lényekkel ez a hely. Szimpatikus. Elijah kedves vollt végig.

Mindent megmutatott majd amikor már a vége fele jártunk beültünk egy Bárba.

-OH szia Cami.

-Látom felöltöztél.

-Ne most kérlek. Amúgy is teljesen férre értetted a helyzetet.

-Nem tudom miről beszéltek de én kérek egy Whyskeit.

-Én egy kávét kérek.

-Hozom-Mondta Cami majd elment.

-Szóval miröl is vitatkoztatok.

-Nem érdekes. Nincs jelentősége.

-Ahogy akarod-mondta.

Cami visszaért és elénk tette a rendelésünket.

-Köszi -mondtam majd belekortyoltam. Cami aranyosnak tűnik. Nem hiszem hogy gonosz lenne.

-Elijah innen átveszem-szólalt meg egy igencsak ismerős hang.

-Megvárattad a hölgyet öcsém. Nem illik-mondta Elijah majd átadott Klausnak.

-Ne haragudj tündérem gondom akadt-Mosolygott rám.

-Semmi gond. Jól megvoltam a báttyádal.

-Cami egy whyskeit lesz

-Hogyne-fintorgott a nő.

Nem tudom mi baja Caminek de nem is érdekel. Szememet megforgatva indultam ki a Bárból.

-Angyalom ne olyan sietősen.

-Te mindenkit becézgetsz?-fordultam meg hogy szemébe tudjak nézni.

-Általában igen.

-Jó tudni-fordultam vissza. Hát ez igazán bunkó volt.-A nevem Kally és nem tündérke meg angyalka-mondtam neki háttal.

Amilyen gyorsan csak tudtam visszamentem a szobába. Klaus persze utolért...

-Jaj csk nem bedurciztál?

Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now