Reggel nem épp szokványos mód ébredtem. Klaushoz voltam simulva fejem pedig melkasán volt ő pedig a hajamat birizgálta.
Ahogy felfogtam a helyzetet felpattantam.
-Jó reggelt dündérem-mosolygot írtó szexisen.
-Kally-mondtam neki.
-Elnézést Kally.
-Semmi gond-mondtam majd kiszerettem volna mászni az ágyból ám egy Klaus nevű dolog állt az utamba.
-Ha felhúznád a lábad azt megköszönném-momdtam neki utalva arra hogy elmennék.
-Hogyne-mondta majd felemelte lábait. Ám amikor másztam ki tökéletesen fejbevágott velük.
-Komolyan?
-Igen. -Mosolygott elégedetten.
-Úgy tűnik nem láttad a tegnapi jelenetemet a két csávóval.
-Shhhh. Ne fenyegetőzz tündérem.
-Ha még egyszer így mersz hívni akkor kikapsz.
-Kikapok?-húzta mosolyra ajkait. Persze én nem olyanra gondoltam mint ő.
-Igen. Mondjuk rád erőszakolom hogy változz farkassá.-Megszokás szerint ha visszaszólok neki akkor a falhoz nyom. Na ez pont így történt.
-Mondtam hogy ne fenyegess.
-Te pedig ne nyomj mindig a falhoz.
-Csak azért csinálom mert tudom hogy élvezed-suttogta a fülembe. Kirázott a hideg. Ennek hatására elégedetten mosolygott.
-Néha olyan idegesítő vagy-mondtam ki.
-Nem csak néha-Lépett elő Bekah.
-Mióta vagy itt?
-3 perce, de ez most nem lényeg. Ma vendégünk jött.
-Ki?-Kérdésem szinte felesleges volt. Ahogy kimondtam megjelent.-Caroline-rohantam oda hozzá és nyakába ugrottam.
-Szia Kally. Klaus-biccentett egyett neki is köszönésképpen. Amikor megfordultam és láttam Klaus arcát kicsit rossz érzés fogott el.
Láttam hogy rajong érte. Nem mutatja ki de belül nagyon mosolyog. Szereti őt én pedig nem állhatok az útjába.
-Öhm Rebekah beszélhetnénk?-hívtam férre.
-Mond Kally. Baj van?
-Nincs nállad hely?
-Kinek kell?
-Nekem-hajtottam le a fejem.
-Miiii... minek?
-Láttam Klaus arcát. Láttam hogy nézz Carolinera és olyan rossz olyan mintha megakadályoznám hogy szeresse őt.
-Ez régi dolog . Ne foglalkozz vele. Aludj ma nállam.
-köszönöm. -öleltem át. Majd visszamemtünk Klausékhoz.
-Na lányok ma bál van. Bevásárolunk.
-Shoppiiiiiiiiiiing. -Kiáltott fel Caroline. Kicsit furvsa hogy itt minden nap rendeznek valamit de oké....
Felöltöztem és rendbe raktam magamat majd miután mindennel végeztem lent találkoztam a többiekkel.
-Oké mehetünk.
Egy ideig csendben mentünk ám amikor Caroline meglátta a furcsa arckifejezésemet nem hagyta szó nélkül.
YOU ARE READING
Kally Salvatore /Befejezett/
VampireKally vagyok. Apám Damon Salvatore anyám Lisa Petrova/Wilson. Anyám elhunyt születésem közben sosem ismertem viszont Bonnie a boszi mindenféleképpen vissza szeretné hozni. Én egy tibrid vagyok (boszi-vámpír-farkas). 6 hónap alatt lettem olyan mint e...