9.rész

775 24 0
                                    

Reggel borzalmasan sütött a nap. Felültem minek hatására fejem fájni kezdet. A szobámba jó pár üres üveg hevert.

Még csak én vagyok ébren de nem akarom felkelteni őket. Halkan lesunnyogtam a nappaliba valami gyógyszer keresni.

-Mit keresel?

-gyógyszert a fejemre.

-Jobbra fent-mondta.

-Köszi.

-Milyen estéd volt? Későn értem haza.

-Hagyjuk-mosolyogtam kínosan.-Apu ma elmennék a bálba ha nem gond.

-Nyugodtan . Kivel mész?

-Carolineékkal. -Ebben a pillanatban mint a hárman a nappaliban voltak.

-Alkeszek-Nevetett.

Odadobtam nekik a gyógyszert és lefeküdtem a kanapéra.

-Van valakinek báli ruhája?

-Nekem, adok ha szeretnéd.

-Azt megköszönném.

-Stefan kérlek hazaviszel?

-Persze lányok. Gyertek . -Mindenki elment.

Apa Rickhez Stefanék meg haza. Feláltam muvel úgy véltem a gyógyszer már hatott és nagyjából igazam is lett.

Felmentem a fürdőbe és bemásztam a zuhany alá. Nagyon jól esett fürdeni.

Mikor ezzel végeztem megcsináltam a fürdöszobai tevékenységeimet és utána az történt amit nem akartam. Egyedül voltam.

Egyedül voltam a társaságom csak a gondolataim. Féltem szembenézni a fádalmammal.

[Írói szemszög]

-Nick nekem már a legjobb barátnőm volt.

-Rebekah én meg szerettem őt de értsd már meg hogy veszély vagyok neki.

-Jó tudod mit. Nem érdekelsz én elmegyek arra a bálra.

-Menj. De ne mond el milyen volt . Ne mondj róla semmit.

-Fivéreim hagyjátok abba ezt a primitív viselkedést.

-Megyek öltözni-rohant Rebekah a szobájába. Ma este elmegy a Mystic Fallsi bálra.

Klaus elvonult szobájába és felborította asztalát. Dühös volt azért mert nem lehet szerelme mellett.

[Kally szemszöge]

-Na milyen vagyok?

-Gyönyörű

Caroline hozott nekem ruhát ami egyszerűen mesés.

Én ruhám:

Én ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now