18.rész

656 26 1
                                    

2 teljes hét telt el azóta ,hogy Klaus megkérte a kezemet. 

Davina még 2 hete kiderítette hogy anyu csak alszik. Apunak még nem mondtam el mert ha mégsem èbredne fel anyu az teljesen kiborítaná őt.

A pocakom már növekszik. Nem olyan gyorsaságban mint anyának de nem is olyan lassan mint egy embernek.

Rebekah Elijah és Klaus nem mozdulnak mellőlem. Ha kimegyek a házból valaki mindig kísér.

Hope az egyik nap meglátogatott és eléggé örült nekem meg a piciknek.

Bonnie hozott egy embert hozzánk Kai ha jól emlékszem.

Egész jó arcnak tűnik vagyis csak 3 napja ismerem de jól megvagyunk. De mindenki azt mondja hogy egy pszichopata.

Igaz amikor megkérdezte hogy velünk volt e olyan hogy víz folyt a szemünkön na azon behaltam.

Na és a jelen. A kanapén lustálkodok egy doboz fagyit szorongatva.

-Kally hoztam neked valamit.-csörtetett be Kai az ajtón.

-Micsodát?-kíváncsiskodtam.

-Hamburgert.-vette elő. Teljesen meghatódtam.

-Úristen köszönöm-öleltem meg. Igen elég jóba lettem vele. Amit még nem említettem az az hogy Enzo meghalt. Bonnie teljesen kiakadt.

-Na hogy van az én kis tündérem?-puszilta meg a homlokomat Klaus.

-Éhesen de Kai szerencsére hozott hambit-kezdtem el enni.

Bonnie teljesen össze tört. Bár jobban bírom Kait mint Enzot és esküszöm Kai még aranyos is lenne Bonnieval.

-Bonnie jól vagy?-mentem be az ajtón ahol Bonnie magában beszélt.

-Kivel beszélsz?

-Enzoval.

-Bonnie Enzo meghalt. Nem tudsz vele beszélni hacsak nem varázsolsz ahj istenem erre pazarlod az erődet.?

-Van jobb ötleted?

-Igen. Búcsúzz el tőle rendesen-mondtam majd erősen koncentrálva előhívtam Enzot.

-Bonnie figyelj rám nincs sok időm. Jó helyen vagyok. Szeretlek de lépj túl rajtam kérlek. Éld az életed hisz még fiatal vagy.

-Enzo ne. Szeretlek nem akarom hogy itt hagyj-sírta el magát én pedig éreztem hogy nem bírom már sokáig.

-Ég veled szeretlek-Enzo eltünt.

-Most pedig hogy elbúcsúztatok kezdj el lassan túl lépni. Kérlek Bonnie az ő kedvéért.

-Csak is az ő kedvéért fogok túl lépni rajta-oda mentem és átöleltem. Teljesen átérzem fájdalmát.

-Kop-kop bejöhetek?

-Persze gyere Kai.  Én meg megyek. Legyetek jók-mentem el. Na igen remélem alakulgat majd ott valami...

Hirtelen kopogásra lettem figyelmes mire lementem és ajtót nyitottam.

-Jónapot. Kit keres?

-Szia kedves. A Salvatore fivérekhez jöttem.

-Ki maga?

-Lilli vagyok.

-Apu, Stefan bácsi keres titeket valami Lilli.

-Apu?

-Igen tudja Damon az apukám.

-Nyugodtan tegezhetsz.

-Rendben áh itt is vannak.

Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now