Tegnap Rebekahnal aludtam. Elenáék hazamentek és Davináék is. Jó este volt nagyon.
Reggel felvettem egy hosszú pólót egy rövidnadrággal és kontyba raktam a hajamat. Elindultam volna a boltba ha valami vsgyis valami nem akadályoz benne.
-Szia. Te vagy Kally ugye?
-Ki kérdezi?
-Oh tényleg ne haragudj. Jonathan Hill.
-Jonathan üdv-nyujtottam a kezem de ő kézfogàs helyett egy csókot nyomott kezemre.
-Merre mész?
-Boltba velem tartasz?
-Ezer örömmel-mondta mosolyogva.
Miközben a boltig sétáltunk rengeteg mindent megtudtam róla. Mesélt magáról és a családjárol is. Én is meséltem neki eléggé sok mindent.
-Na és van barátod?-Kérdezte miközben egy arcmaszkot vettem le a polcról.
-Ez bonyolult.
-Nem az. Vagy van vagy nincs.
-Nincs.
-érdekes.
-Ebben mi érdekes?-Forduktam fele mérgesen.
-Semmi semmi.
[Írói szemszög]
-Hol van Kally?-rohant mérgesen haza Klaus. A tegnap estét a férfi keresésével töltötte.
-Elment egy sráccaly-Jelentette ki Rebekah.
-Figyelj jól . Ne bíz senkibe. Egy ember keresi Kallyt. Bàrkire hasonlíthat. Bárkire-hangullyozta.
-Akkor honnan tudjam hogy te Klaus vagy?
-Onnan hogy én tökéletes gyilkos vagyok. Engem senki se tud utánozni.
-Te tényleg Nick vagy-forgatta meg szemeit a lány.
Halk lépteket hallottak majd megjelent Kally egy idegen sráccal.
[Kally szemszöge]
-Majd valamikor összefurhatnánk-mondtam neki majd átöleltem.
-Rendben. Majd jövök valamikor.
-Szia
-Szervusz.
Köszöntünk el egymástól majd amikor megfordultam két kíváncsi ősvámpír figyelt engem.
-Ki ő?-kérdezte Klaus. Elnevettem magamat.
-Legalább játszd el jól hogy érdekel.-Hirtelen iszonyat gyosan lejött és a falhoz nyomott.
-Ez nem vicc. Ki volt ő?
-Semmi közöd hozzà.-Még közelebb hajolt.
-De engem érdekel.
-Ennél nagyobb:hazugságot-nevettem.
-Van nagyobb. Mondjuk hogy nem élvezed a közelségem. Na az nagyobb hazugság-mondta majd mégközelebb hajolt amitől nyeltem egy nagyot.
-Mondtam-súgta fülembe majd mosolyogva eltünt. Ledermedve álltam és nagyokat pislogtam.
Hat jólvan.... jó hogy legalább eljátsza hogy törődik velem.
Felmentem Rebekahhoz de ő egész idő alatt meg sem szólalt.
-Baj van?
-Nem csak elgondolkoztam
-Jó figyelj itt hagylak egy kicsit.
-Hova mész?
-Csak lemegyek mert ott hagytam s szatyrokat-mosolyogtam .
YOU ARE READING
Kally Salvatore /Befejezett/
VampireKally vagyok. Apám Damon Salvatore anyám Lisa Petrova/Wilson. Anyám elhunyt születésem közben sosem ismertem viszont Bonnie a boszi mindenféleképpen vissza szeretné hozni. Én egy tibrid vagyok (boszi-vámpír-farkas). 6 hónap alatt lettem olyan mint e...