14.rész

699 27 3
                                    

Letettem a telefont és lementem és lementem a nappaliba.

-Apu.

-Igen Kally?

-Ha nem gond elmennék találkozni valakivel.

-Persze menj csak. -mondta ki majd elindultam kifele.

Ahogy kiértem hívtam Rebekaht.

-Baj van.

-Mi a baj?

-Jonathan itt -nem tudtam végig mondani mert nyakamat kitörték.

[Írói szemszög]

-Nick érte kell mennünk.

-Tudom-mondta majd lerohantak. Mindenki kijutott az:ajtón:csak Klaus nem.

-Ez meg mi?

-Jonathan. Basszus. Nick akkor te nem tudsz jönni hívd Davinat mi addig elindulunk.

-Siessetek-mondtam majd a két:Mikaelson elrohantak.

[Kally szemszöge]

Egy sötét helyen ébredtem. Nem otthon vagyok és nem is házban mert mozog. Egy autó csomagtartójában voltam.

-HÉ -kezdtem kiabálni és ütni a csomagtartót. Hirtelen lefékezett.

A csomagtarto teteje kinyilt.

-Jó reggelt. Túl korán keltél fel-mondta majd imsét kitörte a nyakamat.

[...]

Amikor ismét ébren voltam egy nem is tudom milyen helyen voltam. Minden sötét volt ...

-Na végre.

-Hol vagyok?

-Szerinted elmondom?

-Mit akarsz tőlem.

-Kezdem az elejétől. Adam a munkatársam volt. Jövőbe látott egy ideig és látta anyukádat és téged. Ő meghalt és a testvérei is ahogy anyukád is. Én feladatom volt az hogy megtaláljalak.

-Minek kellek?

-Azt ne tőlem kérdezd hanem tőle.-jelent meg mögötte egy ismeretlen férfi.

-Ki maga?

-Nem ismered a történeted se az eredetedet ahigy anyukád sem ismerte . Hát most elmesélem-ült le elém.

-Hallgatlak.

-Mikor még anyukád gyermek volt Alaric átadta Johnnak. Johnnak viszont adóssága volt felé így felajánlotta nekem anyukádat mint feleséget. Anyukád elment mikor megérte azt a kort hogy hozzám jöjjön. Adamék többször próbálták őt elhozni nekem de mindig megszököt majd egyszer meghalt. Így megszülettél te az utód. A jövendőveli feleségem.

-Tessék? Ez butaság èn nem mehetek hozzád. Mást szeretek.

-Tudom és erről gondoskodtam is.

-Mi? Hogy érted?

-Cassy kérlek gyere be- megjelent egy 30 év körüli nő.

-Mit tesznek velem?

-Drágám. Sajnállak de ez most nagyon fog fájni. Lazzulj el -mondta majd hirtelen sajogni kezdett a fejem.

Rettenetesen fájt. Sikítottam meg ordibáltam de nem hatott semmit. A fájdalomtól elájultam.

[Írói szemszög]

-Damon nincs itt a lányod.

-Ne idegesíts fel Rebekah.

-De nincs itt. Eltünt. Bonnie keresse meg.

Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now