20.rész

601 26 0
                                    

1 hónap. Pontosan ennyi ideje láttam utoljára Klaust. Nem veszi fel a telefont és nem keres. Biztos valami baj van.

Ezért is határoztam el hogy ma elmegyek New Orleansba. A pocakomon már eléggé látszik hogy két kisbabám lesz.

-Jóreggelt a ferle pároknak-köszöntöttem Kait és Bonniet meg Carolinet és Stefant.

-Hova ?

-New Orleansba.

-Nem Kally nem mész.

-Ezeknek a kisbabáknak az apjukhoz megyek és ebben senki sem akadályozhat meg-Mondtam idegesen ami abból is látszódott hogy két asztal csak:úgy felborult.

Ebben az egy hónapban nagyon erős lettem. Lehet a babák miatt vagy csak amiatt mert rohadtul ideges vagyok mostanába.

Fogtam magamat kirontottam a házból és az autómba ültem. Út közben hívogattam:Klaust, Rebekaht és Elijah is. Senki se vette fel ekkor jutott eszembe Cami.

-Halló

-Szia Cami.

-Kally szia hogy vagy?

-Jól lennék ha Nikalus ide tolná a képét.

-Nagyon elfoglalt.

-Ott van Aurora is nálla?

-Nem tudok róla.

-Majd lassan megtudom .

-Ne Kally ne gyere ide.

-Miért? Mi az ami megakadályozz Klaust? Vagy inkább ki az?

-Ahh de makacs vagy. Ha ide értél vegyél fel engem én is megyek oda.

-Szervusz Cami.

-Szia

[...]

-Szóval?-kérdeztem miközben Cami beült mellém.

-Azta mekkora a pocakod

-Ne tereld a témát.

-Nem sokára ott vagyunk ne aggódj nem tesz jót.

-Az se tesz jól a a vőlegényem nem jelzi hogy él egy hónapig.

-Igazad van.-Parkoltam le a ház elött . Kipattantam az autóból és beszaladtam a kapunk.

Klaus azzal az Aurora ribancal állt az emeleten. Észre se vettek. Hát most nagyon felidegesítettem magamat.

Csak azzal hogy ideges voltam fújni kezdett a szél. Nézésemmel a falra nyomtam drága Aurorát majd egy fej mozdulattal szíve a padlón hevert.

-Niklaus magyarázatot kérek.Most-mondtam:agresszívan a Most szót.

-Kally ezt most tényleg kellet?-Felrohantam hozzá és mélyen szemébe néztem.

-Lemaradtál arról hogy valamelyik kis baba rug egyett. Lemaradtál az első ultrahangról is. Nem hívtál nem kerestél semmi élet jelet nem adtál.

-Nyugi.

-Neee ne nyugiz. -kezdett el ismét fújni a szél-Mi lett volna ha elvetélek? Nem gondoltál bele? Egyedül szenvedtem volna. Mi lesz ha megszületnek? Nem lesz apjuk mert te ezzel a ribanccal vagy? MÉGIS MI A FRANCOTNKÉPZELSZ?-tört ki az összes ablak.

Hirtelen egy nagyot rúgtak a babák mire a hasamhoz kaptam. Meg kéne nyugodnom:annak érdekeben hogy ők ne legyenek ilyenek.

-Mi van itt?-rontott ki Elijah mire minden nyugalmat elfelejtettem.

-Elijah nagyot csalódtam benned. Azt hittem barátok vagyunk. Miért nem írtál? Miért nem adtatok semmi élet jelet?

-Kally kérlek hallgas meg.-szólalt meg Rebekah is.

-Na Rebekah benned is nagyot csalódtam. Azt hittem legjobba barátnők vagyunk. De ilyen egy legjobb barátnő nem csinál. -Jelentettem ki drámaian majd sírni kezdtem.

Olyan érzésem volt mintha én uralnám a természetett. Sírásomkor eleredt az eső.

-Kally nézz rám-Kapott az arcomhoz Niklaus.

-Ne tudom hogy szeretnék e többet rádnézni.

-Nik ne finomkodj. Mond el neki. Megérdemli az igazságot. -jelentette ki Rebekah.

-Mond te.

-Hayley meghalt. Elijah összetört. Hope is összetört mindenki összetört. Mostmár Aurora is halott. Aki azért volt itt mert nem akart meghalni. Niklausra ráhajtott de ő-mutatott Klausra-nem hagyta szóval nyugi.

-Jézusom-mondtam a szám elé kapva mikor rájöttem mindenkit hibáztattam a gyász miatt.

-Semmi baj nem tudtad.

-Ne ne gyere ide-mondtam Niklausnak.

-Mi a baj?

-Nem tudom uralni az erőmet nem akarlak bánrani-suttogta.

-Semmi baj segítünk. Szólj Freyanak-utasította Elijaht.

Klaus szorosan magához ölelt én pedig belefurtam fejemet mellkasába.

-Te csináltad ezt a vihart?

-Igen.

-Kally a terhes tibrid. Ez normális. A kismamák idegesebbek és agresszívabbak ilyenkor nem tudják uralni erejüket.

-Tehát még 2 hónapig ilyen leszek?

-Rosszabb

-oh jesszus-forgattam meg szemeimet.

-Kally menj haza és azt ajánlom gogy aludj sokat és egyél meg igyál sokat. Niklaus Rebekah és Elijah is veled megy .

-Jöjjön Cami is és te is gyere kérlek.

-Rendben.-mondta makd csettintett és otthon voltunk.

-Megjöttünk.

-Kik?Jesszusom az egész Mikaelson család te ki vagy?-nézett apám Camire.

-Cami. Te pedig Damon.

-Pontosan.

-Freya Cami erre-szólalt meg Rebekah na igen már jártas ebben.

Én meg Niklaus felmentünk a szobámba és egy kis kuckót csináltam magamnak. Niklaus bekapcsolta a tvt ahol a "fiuknak akiket valaha szerettem" ment. Imadom.

-Kally sokat gondoltam ám rád. Ezért is szeretném ha amikor a két kislány 5 éves lesz házasodjunk össze.

-Komolyan?-lepődtem meg.

-Igen

-Rendben-mondtam majd ő magához húzott és àtölelt úgy néztük a filmet.

Egyszer csak a vége felé éreztem hogy egyre nehezebben látok és hopp el is aludtam....

Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now