23.rész

576 23 4
                                    

Anyu épp a kék ruhákat nézegeti én pedig a szokásos lila/rózsaszín ruhákat nézegettem.

-Ez lesz a tökéletes-mutatott nekem egy hosszú kék ruhát.

-Nekem pedig ez -mutattam neki egy nagy rózsaszín ruhát.

Anyu:

Anyu:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én:

Nem az én stílusom a feszülős ruha de anyunak nagyon jól állt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nem az én stílusom a feszülős ruha de anyunak nagyon jól állt.

Megigézve az eladót indultunk el haza mivel 2 óra és kezdődik a bál.

Kinyitva az ajtót Klaussal találtam szembe magamat. Olyan aranyosan fogta a babákat. Olyan jó apa.

Anyuval elindultunk felfele a szobámba kipakoltunk és enyhe sminket vittünk fel arcunkra.

Gyönyörűen megcsináltuk hajunkat és felvettük ruháinkat.

Az ajtón kilépve két elegáns férfival talátuk szembe magunkat. Én Niklausba ő pedug apuba karolt.

[...]

A helyszínre érve anyunak konkrétan leesett az álla.

-Matt Donovan-rohant oda hozzá.

-Lisa te élsz? Jesszusom-megölelték egymást én pedig boldogan néztem őket.

Miután kitárgyalták a fontosabb dolgaikat bementünk a bálterembe. Igazán szép volt.

-Szia Kally.-mondta két lány.

-Sziasztok-öleltem át Lizzit és Josiet. -Hogy hogy itt vagytok?

-Gondoltuk benézünk egy kis időre. Áh nézzd ott van Hope-jelent meg a gyönyörű Hope Mikaelson.

-Szia Kally-ölelt meg.-milyen furcsa vagy pocak nélkül. Mikor láthatom a hugaimat?

-Mehetsz most is. Ott van Rebekah meg a többiek biztos beengednek.

-mi is megnéznénk őket-mondta a két iker és elindultak kifele.

A bál remek volt szép zene gyönyörű fények. Meg ott volt a szerelmem és anyukám apukámmal.

Sosem hittem volna hogy ez megtörténik. Apa boldog sosem láttam még ennyire boldognak.

-Szabad?-kérdezte Niklaus miközben egy lassú zene indult. Kezemet nyújtottam mire szorosan magához húzott.

Boldog voltam. Rettenetesen boldog. Csak táncolok a szerelmemmel és figyelem anyukámat.

Az érzés remélem örökkénfog tartani.

...

2 Hónappal késöbb

...

-Lisa,Alice azonnal gyertek le-szoltam rájuk miközben apa szétgestett fejét vizslattam.

A két kislány lerohant mire kérdőn néztem rájuk.

-Szerintetek vicces alkoholos filcel szétfesteni papa arcát miközben alszik?

-Igen-néztek egymásra.

-Kally ne legyél ilyen feszült. Csak egy kis csín-jött be anya és egy jót nevetett apa arcán.

Kopogás hallatszott így elindultam kinyitni. Niklaus állt az ajtóban.

-Hiányoztál-csókoltam meg.

-Te is nekem. Viszon hoztam valamit.-vettxelő maga mögül egy csokor rózsát.

-Boldog szülinapot kedvesem.

-Nem felejtetted el-mosolyogtam.

-Ez nem lehet elfelejteni-csókolt meg ismét.

-FUUUJ-mondták szinkronban az ikrek mire én csak elnevettem magamat.

-Senki sem öleli meg aput?

-Deeee-rohantak oda és egy nagy öleléssel díjazták apjukat. Igaz csak 1 napra ment el de nem lényeg.

-Rebekahék hogy vannak?

-Megvannak majd valamikor benéznek.

-Na akkor beszéljünk arról hogy a júniusi vagy juliusi dátum legyen.

-Júliusi

-Egyet értek-Júliusba férjhez megyek. Ahhh de izgalmas.

A nap hátralévő részében csak beszélgettünk meg játszottunk a lányokkal. Élveztük hogy vagyunk egymasnak.

Sziasztok. Tudom 30 részt igértem de sajnos nincs időm így a következő rész lesz az utolsó. A héten még kirakom. Ne haragudjatok a rövid részért. Puszi, legyen szép a holnapi napotok❤❤❤

Kally Salvatore /Befejezett/Where stories live. Discover now