• ROYA •

14K 1K 650
                                    

Başladığınız tarihi buraya not düşerseniz sevinirim.

9 Aralık / 2021 Perşembe

•••

R O Y A

•••

"Bugün Hakkari aşiretlerine senin kaçtığın haberi geldi."

Kaşlarımı havalandırdım. Gözlerim korkuyla açıldı ve dudaklarımı ıslatma isteği ile dolup taştım. "Peşimdeler," diye mırıldandım. Dikleştirdiğim başım eğildi. Mutluluğum bir haftayla mı sınırlıydı yani? Bu kadar erken mi?

"Bunu biliyorduk. Elbette senin peşine düşecekler Roya." Aldığım solukları ikimiz de duyabiliyorduk, dudaklarımı aralayarak rahat nefes alamaya çalışıyordum fakat... Bu da yetmiyordu. Suçsuz insanlara zarar gelme korkusu bana izin vermiyordu.

"Ne olacak peki? Başka bir yere mi gideceğim?" Kaşları çatıldı. Söylediklerim çok saçma bir şeymiş gibi yüzü buruştu.

"Öyle bir şey olmayacak."

"Ne olacak peki?"

"Ben halledeceğim." Sustu, konuşmadan devam etmesini bekledim. "Senden istediğim dikkatli olman ve en ufak bir sezgide beni araman."

Başımı onaylamaz anlamda salladım. "Ağabeylerim bile halledememişken sen nasıl halledeceksin Cihangir Ağa?" Sesim olduğundan daha soğuk çıkmıştı.

Evet, kesinlikle bu konuda haklıydım. Kim töreye baş kaldırsa eğdirmeyi başarmışlardı bu devrin artık bir son bulması lazımdı. Yitip giden onca sevdanın ağıtıyla kan boyanmış töre yok olmalıydı.

Derin bir nefes verdi. İradesiz bakışlarını bozmadan mırıldandı. "Ben ağabeyin değilim, demiştim."

•••

Bitti. Tanıtım bölümünü umarım seversiniz. Annem berdel sonucu evli. Ben töreyi savunmuyorum ancak çoğu insanın düşüncesini değiştirmek adına bu kitaba başlıyorum. Umarım severek eşlik edersiniz. 🤍

Ve lütfen Roya'nın sadece bir kurgu olduğunu bilerek okuyun. Her eleştiriye açığım ancak eleştirinin de bir sınırı vardır, umarım beni anlamışsınızdır. Hiçbir şekilde KADINA şiddetti, tecavüzü, eşitsizliğin övüldüğü bir kitap olmayacaktır!

Gerçek olaylarla ve kişilerle alakası yoktur!

Hepinizi seviyorum ve diğer kurgularıma da beklerim.🤍

ROYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin