•bir•

1.1K 23 6
                                    

𝕄𝕌𝕃𝕋𝕀𝔻𝔼𝕂𝕁 𝕊𝔸ℝ𝕂𝕀 𝕀𝕃𝔼 𝕆𝕂𝕌 :)

«ʙᴜ ᴅᴜɴʏᴀ ᴀᴋʟɪ ʙᴀsɪɴᴅᴀ ᴠᴇ ᴋᴀʟʙɪ ɢᴜᴢᴇʟ ᴏʟᴀɴʟᴀʀ ɪᴄɪɴ ғᴀᴢʟᴀ ᴀᴄɪᴍᴀsɪᴢ, ғᴀᴢʟᴀ ᴢᴏʀ ᴄɪᴄᴇɢɪᴍ.»

✨𝓨𝓪𝓫𝓪𝓷𝓬𝓲✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şuan öyle hızlı kosuyorum ki karşıma duvar çıksa bodozlama dalıcam ve yok olucam.

Koşuyorum yalanlarimdan , günahlarımdan ha birde peşimdeki izbandutlardan.

Karşıdaki sokağa saptım. Dahada hızlandım. Ara sıra arkama bakıp aramızdaki mesafeyi kontrol ediyordum.Seslerini duyuyordum,fakat hala bana yetişe bilmiş değildiler. Bana ağza alınmayacak küfürler savuruyordu iki piç,sanki sucluymuşum gibi.

Tam başardım derken, tam her şey düzeldi derken olmaz. Ardımda eli silahlı,iki herif, karşımda kocaman ıssız sokak.

"Lütfen Allah'ım, lütfen. Nolur bir kere yanımda ol. Bir kere günahıma ortak ol.
Tüm ömrüm boyunca mutsuz olsamda kabul. Bir kez yardım et bana"diye feryad ettim gökyüzüne doğru bakıp.

Koştum. Ayaklarım taşdan,beton döşeli zeminde alev çıkartana kadar koştum.

Kaçtım. Önce kendimden, benliğinden vaz geçtim. Kaçarsam iyi olurum sandım,mutlu olurum sandım.

Ama olmadı,önce kendimden benliğimden vaz geçtim,sonra verdiyim sözlerden...

Karşımdaki sokağa saptım. Tüm gunahlarada böyle sapmamişmiydim sahi? Bilmeden ,aniden,bodozlama.

"Kaçışın yok kızım"deyip küfür etti aralarında daha kısa hafif toplu olanı. Seslerini ayırt ede biliyordum , tanıyordum onları.

Soluk soluğa kalmıştım koşacak gücüm yoktu artık. Peki pes ede bilirmiydim? Asla!
Çünkü onlar kendilerine yalnış yapıp, kazık atanı asla affetmez, biliyorum .

On sekiz yıllık hayatımda bir çok şeyi yalnış yapmıştım ama bu en büyüğü. Çok sonradan,farkettim.

Ard arda dizilmiş evlerle doluydu bu sokak. Ne kadar zamandır koşuyorum,daha ne kadar koşabilirim bilmiyorum.

Işıkları kapalı,daha çok eski duran bir evin bahçesine girdim. Burada pek kimse olmaz diye umuyorum. Köpek kulübesinin arkasında saklandım.

ESARET;bir yok oluş hikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin