𝕄𝕌𝕃𝕋𝕀𝔻𝔼𝕂𝕁 𝕊𝔸ℝ𝕂𝕀 𝕀𝕃𝔼 𝕆𝕂𝕌 :)
«ᴋᴀɴᴀᴛʟᴀʀɪ ᴠᴀʀᴍɪs ᴋᴀʟʙɪɴ. Sᴇᴠɪɴᴄᴇ ᴜᴄᴀʀ ,sᴇᴠɪʟᴍᴇʏɪɴᴄᴇ ɢᴏᴄᴇʀᴍɪs»
✨𝓴𝓸𝓻𝓴𝓾✨
Sabahın erken saatlerinde uyanan adam elleri arasındaki bedene baktı.
Uyurken her zamankinden daha masumdu, dağınık saçları yastığa ahenkle dağılmıştı.
Uzun kiprikleri,yüzünde belli belirsiz çilleri,o dudakları..adam bir kez daha hayran oldu , çiçeğine.Genelde kendini beğenen, yakışıklı,zeki bir adam olmasına bakmayarak bu kızın yanında kendini çirkin ve kirli hissediyordu istemsizce.
Kız kendinin bir polis, bir adalet memuru olduğunu zannediyor du,oysaki adam kendi adaletini kendi sağlardı hep.
Polislere sadece işleri ters gittiğinde yolu düşerdi onuda sorunsuz hallederdi genelde.
Kız güzeldi,inceydi,zarifti,masumdu, küçüktü... İstese başına pervane olacak bir çok adam bulurdu,ama onu seçmişti. Bu kaba,incelikten yoksun, çoğu zaman patavatsız adamda ne bulmuştu acaba?diye sorguladı Alaz
Belkide sadece minnet duyuyordu ,belkide kendini borçlu hissettiği için birlikte olmuştu onunla. Bu güne kadar tüm kadınlar adama yakışıklı olduğu için,yada gücü için yaklaşmamışmıydı zaten? Ya Lavin? Lavin hangisiydi?
Lavin gözlerini kirpistirip uyandı. Onu izleyen adamı görüp gülümsedi.
"Günaydın"
Deyip, üzerine baktı, çırıl çıplak tı. Bir anda vücudundaki tüm kan yanaklarına sıçradı, dün gece aklına geldi.
Bir daha asla o kadar cesur olamazdı, çarşafı üzerine çekip, ayaklandı hemen.
Ayaklandigini fark eden alaz hemen kızın kolundan tutup kendine çekti yavaşça,birden bire üzerine düştü kız adamın.Adam gözlerinin içine baktı. Aklında binlerce soru vardı ama hepsini susturup tek bir şey söyledi
"Seni seviyorum"
Alacağı cevap her ne olur olsun, kızın gözleri ona yalan söylemeyecekti,bu yüzden tüm sorularını, kuruntularını es geçip bunu söyledi.
Kızın yüzü kızardı,ama yüzünde mükemmel bir gulumseme peyda oldu.
Adamın gözlerine bakıp"seni seviyorum"diye tekrar etti,aynı dün geceki yemin gibi.
Adam kızı göğsüne yasladı, başına küçük bir öpücük kondurdu. Gerçekti, bu hayyatta bildiği her şey üzerine yemin ede bilirdi kızın aşkı gerçekti, yüzündeki gülümseme o kadar büyüktü ki uzun zamandır böyle mutlu olmamıştı adam.
"Sen niye kalkiyorsunki şimdi yataktan?"
Diye soru yöneltti adam, kızın az önceki halini kast ederek.
"Canım acıyor biraz,niye böyle olduki? İlaç falan icicem. Hem üzerimde hiç bişey yok, ayıp, utanırım ben"
Deyip başını adamın göğsüne gömdü.
Adam küçük bir kahkaha attı. Ardından kızı kucağına alıp odanın içindeki banyoya yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET;bir yok oluş hikâyesi
Genç Kız Edebiyatı"Biz belasız, zararsız, olaysız olamayız! Elimi tutarken aklına kazı bunları. Biz zamansız mekansız bir arada duramayız.Korktuğunda kaçabilirsin,ben hep aynı yerde duracağım. Elini ölsem bırakmam, ama gidersen de tutmam " 'Alaz Sezgin "Cehennemle bi...