•üç•

443 20 3
                                    


𝕄𝕌𝕃𝕋𝕀𝔻𝔼𝕂𝕁 𝕊𝔸ℝ𝕂𝕀 𝕀𝕃𝔼 𝕆𝕂𝕌 :)

«sᴇᴠɢɪ ᴛᴀᴍᴀᴍʟᴀʀ ᴇᴋsɪᴋ ᴏʟᴀɴ ɴᴇ ᴠᴀʀsᴀ.»

𝓨𝓮𝓶𝓲𝓷

Bir kaç gün geçmişti artık. Alaz adamlarına Lavin ile ilgili bilgi toplatmış,onunla ilgili her şeyi öğrenmişti.

Kıza musallat olan itleri kendi ayağına getirmiş, gücünü onlara açık yoldan göstermişti.

Kızın onlara olan borcunu misli ile ödemiş,ve gözlerini iyice korkutmuştu.

Kızın bundan sonra kendi himayesinde olduğunu,ona yaklaşmaya cesaret eden her kesin hiç acımadan nefesini keseceğini söylemişti.

Ardından Patron diye tabir ettikleri o herifi kızın kapısına yollayıp ondan özür diletmişti, borcuda kendi isteği ile sildiyini söyletmişti adama.

Lavin ard arda bir çok şok yaşamış, hayatının düzene girmesi, başının beladan kurtulması ile çok mutlu olmuştu.

Bu adam hayatına girdiği günden beri olmaz dediği ne varsa hepsi olmuş, hayatı rayına oturmuştu.

Her gün çıkıp iş arıyor,daha fazla ona yardım eden adama yük olmak istemiyordu.

Alaz her ne kadar ona engel olmak istesede, zamanla kızın buna ihtiyacı olduğunu anlamıştı. Kendine güveni için,kendi ayakları üzerinde durmaya ihtiyacı vardı.

Nihayet Lavin uzun uğraşlar sonucu adamın evine yerleştikten bir ay sonra şık bir restoranda garson olarak işe başlamıştı.

Burası şehrin merkezinde çok şık,elit bir mekandı. İşe yarın başlayacak olmanın sevinci ile eve dönen Lavin, Alaza müjdeyi vermek için sabirsizlandi.

"Bugün kutlama var nede olsa, iyi bir sofra hazırlayayım. Hem Alazada teşekkür etmiş olurum."

Ellerini yıkayıp işe koyuldu Lavin. Saatlerce çıkmadı mutfaktan. Özenle yemeklerini hazırladı. Bir kaç saatin sonunda iki çeşit et yemeği,iki çeşit zeytinyağlı,iki çeşit salata, ara sıcak,ana yemek derken sofrayı donattı.

En son mutfaktan çıkıp duş aldı. Saçlarını kururtup üzerine mavi içinde beyaz çiçekler olan, dizinin bir karış üstündeki elbisesini de giydi. Alazi beklemeye başladı.

Alaz bir saatin sonunda eve geldi. Zaten bu kız hayatına girdiğinden beri hayatı düzene girmişti.Eve giriş çıkış saatleri belli olmuştu. Ondan önce uğramadığı,adresini unuttuğu evden son zamanlarda çıkmaz olmuştu adam.

Bu günde öyle olmuştu. Şirkette gereken toplantılara girmiş ardından mekanlara uğramış kısa süre sonrada geri kalan işleri yarına bırakıp, eve dönmeye karar vermişti.

Eve geldiğinde karşısında Lavini ve hazır masayı gorup, içten bir gülümseme sundu.

"Çok güzel, olmuş masa"

"Masa?! Ha aynen,çok güzel olmuş"

Lavin biraz şaşırıp birazda bozulsada hiç belli etmeden masaya baktı. Gerçekten güzel yapmıştı.

ESARET;bir yok oluş hikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin