Hikayemiz, bir Romeo ve Juliet hikayesi... Yani düşman ailelerin birbirini seven çocukları...
Söz konusu Draco ve Harry olduğunda Slytherin ve Gryffindor düşmanlığı kaçınılmaz.
Ayrıca Draco bir Asilzade... Büyü Dünyası'nda 12 safkan asil aile bulunmaktadır. Bu aileler, diğer aileler tarafından pek sevilmemekle birlikte Büyü Dünyası'nın yönetiminde oldukça etkilidir. Ayrıca kendi aralarında evlenerek asilzadelerin safkanını korurlar. Ancak muggle doğumlulara karşı bir düşmanlıkları yoktur.
Asil aileler çoğunlukla Slytherin'e seçilir. Diğer binalara nadiren de olsa seçilmelerine rağmen Gryffindor'a seçilmezler. Seçilmeleri kabul görmez. Zira Gryffindor tabudur.
Draco ve Harry'nin bir arada olmasına karşı o kadar çok engel var ki hikaye en azından omegaverse olsun dedim. Peki nedir bu omegaverse?
Omegaverse: Omegaverse temelde aynı olmasına rağmen hikayeden hikayeye bazı farklılıklar gösterir. Bu hikaye için;
İnsanların kadın erkek gibi birincil cinsiyetlerinin yanısıra ikincil bir cinsiyeti daha vardır; alfa ve omega. İnsanlar ikincil cinsiyetlerine göre evlenirler. Alfa bir erkek omega bir erkekle evlenebilir ama alfa bir erkek ve alfa bir kadın evlenemez. Birincil cinsiyetleri ne olursa olsun alfa ve omega çiftlerin çocukları olabilir. Omega anne iken alfa babadır. Bir erkek omega ise annedir. Bir kadın alfa ise babadır.
12 Asil Aile: Malfoy, Black, Zabini, Parkinson, Greengrass, Rosier, Avery, Not, Macnair, Bones, Prewett ve Gamp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenge -Drarry
Fanfiction1. Draco ve Harry 2. Büyük aşklar nefretle başlar. 3. Düşman ailelerin birbirini seven çocukları... Hikaye bu üçü üzerine kuruludur.