Știu că mulți dintre voi ați citi deja capitolele postate până acum, am rămas la publicarea celui de-al 14-lea pe contul nou. Cei de pe grup ați fost informați deja că m-am remutat complet aici. Nu avea rost să țin 2 conturi.
Totuși... pe grup am mai discutat deja și aș vrea să știți că într-adevăr, deși povestea se numește Autumn, se axează pe toți trei, adică Autumn, Red și Elis. Titlul poate avea mai multe semnificații, nu neapărat să-l reprezinte doar pe Vail.
Am observat că unii dintre voi nu-l plăceți de nicio culoare pe Elis. Pe când alții îl apreciați mai mult decât pe Autumn, deocamdată. Poate nu e important, dar vreau să spun că eu am o sensibilitate aparte pentru Elis. Și nu, nu datorită aspectului său... :))) Ci mai ales a tuturor sentimentelor sale reprimate de-a lungul timpului din diferite motive, pe care poate le veți înțelege pe parcurs.
Sunt convinsă că momentan nu-l puteți înțelege... dar poate cu timpul. Am vrut doar să anunț că da, acesta va fi un triunghi complicat. E prima poveste pe care o abordez în felul acesta și chiar sunt eu însămi curioasă de rezultat. Să vedem cât oi reuși să scriu, căci de asemenea mă concentrez asupra lui Blue.
Acesta e doar un info. Aștept cu drag și interes și părerile celor mai puțin vocali.
Vă pup.
MaJa.
CITEȘTI
Autumn
RomanceCâteodată dragostea începe toamna. N-o vezi, nu te anunță..., dar o simți atunci când pur și simplu te scoate din minți. Edit: Ruxi ❤️ Toate drepturile rezervate.