Fajn, nikdy bych si nemyslela, že budu u kluků z Milionu v bytě, budu s nima pít a podepisovat pracovní smlouvu. Moje přání mít brigádu někde mezi super lidmama se touto chvíli stala skutečností a já se nemůžu dočkat léta.
"Čo budeš piť?" ptá se mě Konex z kuchyně. Je mi blbý na něj řvát a tak jdu jdu za ním. Na lince je několik druhů alkoholu a já nevím, co si dát.
"Máte vodku?" zeptám se a rozhlídnu se.
"Nie, tú vypili včera. Môžem ti namiešať colu s Havanou" usměje se a já přikývnu. Andreas s Tokym, Nikem, Hasanem a Kokym někam odešli a já tak zůstala jen se slovákama a se Zootem.
"Je to dobré?" ptá se mě Kamil, když si k nim přisednu na krémovou sedačku.
"Nejlepší" uculím se. Konev, kterej zrovna vypíná písničky na televizi, se na mě podívá pohledem 'Já to vím' a já pokrčím rameny.
"Kdy přijdou kluci?" zeptám se po chvilce. Karlo pokrčí rameny a dál balí brko. Sedí naproti mě, takže ho sleduju celou dobu, co balí.
"Já bych si pustil nějakou pohádku" ozývá se Zoot vyvalenej vedle mě. Nejspíš se asi nedozvím odpověď na mou otázku.
"Prečo na rozprávku? Veď pozeráme sa na toto" nechápe Kamil ukazující na obrazovku, kde běží přímej přenos nějakýho sportu.
"Hej tiež by som sa pozrel. Kristíno nepoznáš nejakú peknú rozprávku?" podívá se na mě Karlo. Chvíli přemýšlím. Na pohádky se díváme s bráchama furt. Ale je jenom jedna, kterou naprosto miluju. Pamatuju si, jak jsem si ji pouštěla na kazetách, když jsem byla malá.
"Labutí princezna, je to moje nejoblíbenější pohádka" usměju se. Konev se zvedne a jde k počítači, kde pohádku začne hledat. Pustí ji se slovenským dabingem ale mě to vůbec nevadí. Všech pět se nás rozvalí na sedačku. Já mám hlavu položenou na Zootovi, Konev má hlavu na mým břichu, na jeho nohou leží Kamil a na něm leží Karlo, kterej zapaluje prvního jointa.
Po prvním díle, kdy kluci neustále pomlouvali Odettiny vlasy, a já už byla docela opilá, Konev vstal a okamžitě pustil druhej díl.
Uživatel Tkeej vám posílá fotku. Usměju se a okamžitě ji zobrazuju.
Kristna_P: Už přijdeš?
Tkeej: Chybím ti?
Kristna_P: Už jo
Tkeej: Ty si pila?
Kristna_P: Musím bejt opilá, aby si mi chyběl?
Tkeej: Jenom jsem překvapenej. Měli bychom bejt do dvou doma
Kristna_P: Proč překvapenej? A to je za dlouho ale
Tkeej: Myslel jsem, že ti spíš bude chybět Nik
Kristna_P: Já mám radši tebe
Tkeej: Seš roztomilá, když seš opilá
Kristna_p: Jenom když jsem opilá?
Tkeej: Vždycky
Tkeej: Už musím jít, tak opatrně
Kristna_P: Neboj se
ČTEŠ
Milionová vzpomínka
Fiksi PenggemarŽila jsem obyčejnej život. Chodila jsem na nástavbový studium, trávila čas se svýma kamarádkáma, bydlela s rodiči, a s bratry v malé vesničce, která měla sotva čtyři sta obyvatel a byla spokojená. Všechno se však změnilo, když mi On odpověděl na mo...