Pohled Toma:
Nemůžu uvěřit, že ten den fakt přišel. Že tu stojím u chlápka, co nás oddá a čekám, až ji její táta dovede a my si slíbíme věčnou lásku. Jsem nervózní a natěšenej jako tehdy, kdy mi Dominik volal, že rodí."Tomáši kurva nezajímá mě, že musíš pracovat. Rodíme, už nám praskla voda, tak pohni." kričí na mě Dominik po telefonu. Chvíli mi trvá, než mi to dojde. "Už?" ptám se, přičemž se z druhé strany ozve 'Jo'. Seberu si věci a utíkám domů.
"Klíče, já kurva nemám klíče" zanadávám, když stojíme u auta. "Děláš si prdel Tomáši" vzdychne bolestně. Políbím ji na spánek a sprintuju zpátky. Na schodech se srazím s Jakubem, kterej mi klíče hází. "Volej, piš. My čekáme" poroučí mi. Já utíkám zase za ní.
Malém se rozbrečím, když se najednou objeví přede mnou v bílých šatech. Před ní jde Natalie s Natašou, ale já se dívám jen na ní. Vždycky se budu dívat jen na ní. A taky na Lauru. Tohle jsou jediný dvě holky, který miluju ze srdce nejvíc a na vždycky budu. Cítím, jak mě někdo poplácá po zádech a tak se na malej moment otočím. Jakub se na mě usmívá a tak se usměju taky.
"Dej mi na ní pozor" říká mi její táta, když konečně přijdou ke mě.
"O to se nebojte" ujistím ho s ještě větším úsměvem.
Pohled Ki:
Po tom, co mi dal náš první manželský polibek jsem nemohla být šťastnější. V tennhle moment mi nic nechybělo, byla jsem nejšťastnější."Mami" slyším svou roční dcerku, jak na mě volá a tak si ji vezmu od mojí mamky, která ji do teď měla na klíně. Okamžitě ji zaujmou mé stříbrné sponky ve tvaru růží ve vlasech.
"Sekne ti to" říká mi Zoot, který do teď stál za Tomem společně s ostatními z labelu. Zasměju se a plácnu ho po plešce tak, jak to mám v oblibě.
"Tvoje maminka mi zase dělá bebi" postěžuje si Lauře, která se k němu začne natahovat a tak si ji vezme.
"Však strejda Zu se jí pomstí, co bys řekla tomu, kdybych ti koupil klavír pro děti, nebo bubny nebo zkrátka něco, co dělá obrovskej randál" povídá si s ní zatímco míří do stanu. Já si do rukou chytnu šaty, abych si na ně nešlápla a společně se všichni rozejdeme pod obrovský ozdobený stan, kde má probíhat hostina.
"Poprosil bych novomanželé o první tanec" říká Pepa, který se zničeho nic objeví na provizorním parketě. Vedle něj stojí Nik v obleku a culi se na nás. Nevím, co ti dva mají v plánu.
Tom mě chytne s úsměvem za ruku a dovede ke klukům. Když se z repráků rozezní melodie Hallelujah, dojde mi to, protože Nik si vezme mikrofon a začne zpívat. Jeho verze se mi líbí snad ještě víc, než od samé Alexandry Bruke. Tančíme. Tančíme tak, jako na mém maturitním plese. Teď je to ale kouzelnější. Všechno je jen o nás.
"Miluju tě" šeptá mi, zatímco Nik zpívá a kluci okolo nás utvořili kruh, společně s mou a jeho rodinou.
"A já miluju tebe" řeknu, Nik dozpívá poslední slova a píseň utichá.
"Môžem si ju požičať? Iba jednú pesničku" objeví se u nás Daniel.
"Ale jenom jednu" ušklíbne se pobaveně Tom a jde pro svou maminku, aby si s ní mohl taky zatancovat.
Nakonec si zatancuju se všema členama Milionu a než se zase dostanu k Tomovi, věnuju tanec i mému tátovi.
"Už jsem si myslel, že na tom parketě budeš i spát" rýpne si Tom, když k němu konečně dojdu. Sedí u stolu a na klíně má Lauru, přičemž si povídá s mým mladším bratrem. Malá si hraje s umělou výzdobou a mě nevěnuje moc pozornosti. Spíš žádnou.
"Půjdeš za mamkou zlatíčko" natahuju k ní ruce. Ona se na mě podívá.
"Ta ta" zažvatlá, načež sebou práskne na Toma, který se zasměje. Miluju jeho smích. Je to něco, co bych mohla opravdu celý den.
"Já ti dám Ham" zkusím to znovu. Laura která se do teď chumlala Tomovi do saka, se na mě podívá znovu.
"Ham" začne se natahovat mým směrem a tak si ji vezmu.
"Věděla jsem, že na jídlo tě uplatím, jsi totiž úplně stejná jako tvůj tatínek víš" říkám ji mezitím, co míříme ke stolu, kde je nějaké jídlo. Jenže když spatří dort, začne se k němu sápat a já mám co dělat, abych ji udržela.
"Stále nemůžu uvěřit tomu, že jste opravdu spolu. Pamatuju na ten den, kdy si mi řekla, že ti píše" vedle mě se objeví Marťa s širokým úsměvem. Když mě vidí, jak zápasím. Zasměje se. Vezme nůž a ukrojí z dortu kousek, který mi podá na papírovém talířku.
"Děkuju moc. Víš, že si říkám to samé? Neustále vzpomínám na začátky, které jsem prožívala u nich" zasním se mezitím, co míříme zpátky za Tomem.
"Jste spřízněný duše nebo jak se to říká" zasměje se. Posadím se, Lauru si dám na klín. Tom mi sebere tácek a vidličkou uďobne z dortu korpus, který strčí Lauře do pusinky.
Uživatel Mina_T vás a uživatele Tkeej označil/a ve svém příspěvku.
Mina_T: Nejkrásnější novomanželský pár na celém světě 💍❤️ Ještě tady vám přeju nekonečno lásky, spojenosti a klidu. ❤️ Vždycky tu pro tebe budu Kiki, jako nejlepší kamarádka ❤️
Líbí se uživateli KubikTr a tisícům dalším.
Komentáře:
Yzomandias: Najdi lepší duo v zemi!
Konex: Milujem
MomaV: Nádherní jsou
DanielL: Aaahh I wanna cry
Tkeej: Moje všechno a navždy
DennyD: Bude víc fotek ze svatby? Jste krásní.
Hanicicka: Ó můj bože! To je nádheraJsem jeho všechno a jsem jeho navždy.
On je moje všechno a je moje navždy.
ČTEŠ
Milionová vzpomínka
Hayran KurguŽila jsem obyčejnej život. Chodila jsem na nástavbový studium, trávila čas se svýma kamarádkáma, bydlela s rodiči, a s bratry v malé vesničce, která měla sotva čtyři sta obyvatel a byla spokojená. Všechno se však změnilo, když mi On odpověděl na mo...