Johannes så på Aziza, blikket fra øynene hans var et spørsmål om hun eller han skulle si det. Hun så på Johannes tilbake og sa med blikket at hun kunne gjøre det og han nikket.
Aziza kremtet og sa «Jeg har horn som jeg må fjerne»
«Hm» sa dronningen, det så ut som hun var i dype tanker. Det var en stund stillhet og så endelig sa hun- «Hvordan fikk du de hornene? For hvis du var helt menneske ville det ikke skjedd»
«Ehm» sa Aziza og så på Johannes. Han smilte til henne og nikket, som for å si at det kommer til å gå bra, og at jeg bryr meg ikke om du er halvt drage eller no.
«Jeg fikk dem da jeg og Johannes dro til en butikk i landsbyen og jeg drakk noe fra butikken» sa Aziza med selvsikkerhet i stemmen«Hva slags væske var det? Hva sto det på flasken?»
«Jeg husker ikke helt» sa hun og tenkte seg om, «det sto noe om at man kunne finne ut om man hadde dragenlod i årene»
Dronningen bare nikket, men så på Aziza, mye mer interessert nå.
«men jeg trodde det bare var noe tull, at det bare....»
Dronningen nikket igjen. Tenkte seg om i ett øyeblikk og sa- «Da må vi vel fikse det problemet da, det kan ta en stund, men jeg håper det går bra for dere»
Med de ordene gikk hun av tronen og mot en dør som var bak den. Den blåe dragen fulgte etter. Hun snudde seg rundt igjen og sa- «Draco, du kan vise gjestene våre rundt, både du og de vil ha godt av det»
Hun smilte til alle sammen og gikk ut av rommet, dragen rett bak henne.De sto stille i sjokk noen sekunder, men så flyttet de blikket fra døra dronningen nettopp hadde gått inn i og til Draco, gutten som hadde kidnappet dem.
Han så på dem som om de var de som nettopp hadde ødelagt dagen hans, men også som om de var de mest interessante i verden. Han var tydelig i konflikt med seg selv.
«Da får jeg vel vise dere rundt da» sa han tilslutt med et tvunget smil og gjorde tegn til at vaktene skulle løsne det de var bundet med.
Det er Juni😁- Ha en god Pride♥️🏳️🌈
ESTÁS LEYENDO
Dragehøyden - Kjærlighet og Drager
FantasíaAziza er en normal person. Vel, i det minste trodde hun at hun var det. Men etter en tur med bestevennen Johannes til deres tante og onkelen, som bor i en by med en forbudt høyde, og etter en farlig opplevelse hun ikke helt forstår, innser hun at ik...