14. peatükk

16 2 0
                                    

Olin mõttesse vajunud, kui restorani personal tuli me laua juurde, käes küünlaga magustoit ja lauldes sünnipäevalaulu. Emps ilmselt oli neile eelnevalt teatanud, et Boseonil sünnipäev oli. Vend ise muutus pelglikuks.

Sain aru, kuidas ta oleks tahtnud maa alla vajuda. Ta lihtsalt ei kannata tähelepanu või kui talle sünnipäevalaulu lauldakse, aga noh emps on vahel kiuslik ja ilmselt tegu ta seda ka meelega. Ma loodan, et ta pärast liiga kuri pole. Aga miks see mind üldse huvitama peaks? Ma lähen ju Minjaega näomaske ostma. Pole minu probleem, kui mu vanemad pärast verbaalselt peksa saavad.

"On kõik okei?" küsib Minjae. Märkasin ta silmis seda ootusärevust, et ta saaks minuga juba šopingutuurile minna saaks. Ta vahel on nagu väike laps, aga samas see on nii temalik ja nunnu. Vahel on mul soov teda surnuks kallistada, sest ta on nii nunnu ja mu nunnumeeter läheb lihtsalt katki.
"Jaa, kõik on hästi. Ma lihtsalt tahan juba siit ära minna," ütlesin talle naeratusega.

"Ema, ma ei tule teiega koos koju, vaid ma lähen Minjaega poodidesse. Meil on vaja näomaske osta," ütlesin talle kui olime lõpetanud ja hakkasime lahkuma.
"Sul raha on olemas?" päris emps. Noogutasin ja läksime Minjaega välja.

Kõndisime Gangnami tänavatel ja otsisime oma lemmikpoode. Kuna me Gangnami linnaosas nii tihti ei käinud, teadsime kahte poodi, mis oli mõeldud ainult näohooldustoodete või meigi jaoks. Meile lähem oli Skinfood.

Kõndisime poes ringi ja märkasime uute toodete letti. Seal oli kaks viiest riidest näomaski pakki. Üks oli rohelise tee ja teine teolimaga. Ostsime need mõlemad ja läksime edasi Olive Youngi.

Poes oli üpriski palju rahvast. Seal kahjuks polnud uute toodete letti, seega valisime maskid, mida me veel proovinud ei olnud või mida varem ei märganud. Võtsime mõned sidruni, avokaado ja mullitavad maskid. Ma polnud varem proovinud näol mullitavat maski, kuid sellest räägiti palju.

Poest väljudes märkasime Eunsangi. Teda ma nüüd küll näha ei tahtnud. Lootsime, et ta meid ei märka, seega kõndisime nagu ei tunneks teda. Kahjuks märkas ta meid varsti ja tuli kiirustades meie juurde.

"Tere sõbrad, mis te siin teete? Poleks arvanud, et teid Gangnamis näen," ütles ta, käekõrval mingi suvaline tšikk, kes ilmselt oli kutti kõrvuni armunud.
Pööritasin ta tervituse peale silmi ja ütlesin teravalt: "Sul pole seda vaja teada. Kes see su kõrval on?"
"Ah, tema? Pole oluline, nagunii te rohkem ei kohtu," ütles ta ükskõikse naeratusega.
"Miks sa selles nii kindel oled?" küsis Minjae. Nägin, kuidas Eunsang kahtles. Ilmselt ei tahtnud ta meid tüdrukule tutvustada, seega tegin seda ise.

"Tere, mina olen Bora ja kutt mu kõrval on mu parim sõber Minjae," ütlesin enesekindlalt kätt ette sirutades. Minjae ei öelnud midagi. Tüdruk vaatas Eunsangile küsivalt otsa ja otsustas vastata.
"Tere, minu nimi on Jihee," vastas tüdruk mitte nii enesekindlalt mu kätt surudes. Tõmbasin tüdruku enda juurde ja sositasin talle: "Ole Eunsangiga ettevaatlik, ta mängib tunnetega. "

Kui Jihee mulle otsa vaatas, nägin ta silmis tänulikkust, kuid ka hirmu. Eeldasin, et tal olid tõelised tunded Eunsangi vastu nagu ka 27 eelmisel tüdrukul.  Mulje jäi, et tüdruk on introvertne.

"Mis sa talle ütlesid?" küsis Eunsang.
"Ei midagi erilist, me peaksime nüüd edasi liikuma," vastasin Eunsangile ja haarasin Minjae käest, et teda bussipeatuse poole vedada.
"Oota!" ütles Jihee, enne kui kuskile liikuma jõudsime hakata. "Kas sa palun annaksid oma Instagrami konto?"
Hüüdsin talle oma konto nime.

Bussipeatusse jõudes pidime õnneks vaid 3 minutit ootama.

Ma ei jõudnud koduuksest sissegi astuda, kui juba Cola mu peaaegu pikali jooksis.
"Kuule, las ma tulen nüüd tuppa enne, kui sa mu pikali jooksed," ütlesin talle, kui teda tagasi majja üritasin suunata. Õnneks ta kuulas ilusti sõna ja läks tagasi sisse. Võtsin jalanõud jalast ja meelitasin kassi oma tuppa.

Panin kotid näomaskidega lauale ja võtsin kassi sülle. Paitasin ja kinnitasin voodil lesides. Minjae mu kõrval tegi seda sama. Sel hetkel mulle meenus, et Cola ei sallinud Boseoni. Mõtlesin, kas ta siiani ei tahtnud temaga olla.

Panin videos kasutatavad näomaskid külmkappi, et need hiljem mõjuksid nahale rahustavalt ja jahutavalt. Korrastasin video jaoks oma tuba ja panin selga midagi mugavamat, milleks sattus kollane pusa kirjaga "Honey" ja mustad retuusid. Pusa alati meenutas mulle üht sama nimega kpopi laulu.

Ega tegelikult kpopil midagi viga ole, aga ma lihtsalt eelistan kuulata Spotifys olevat tiktoki playlisti, aga kui selle üle nüüd mõtlema hakata, siis mul on lemmikartistide seas ka kpopi artiste. Näiteks Eric Nam, Park Jimin, Dean, DPR Live, Paul Kim, Bigbang ja Stray Kids. Kuigi ma ei saa aru, miks inimesed igakord arvavad, et ma räägin BTSi liikmest, kui ma ütlen, et mulle meeldib Park Jimin. Tegelikult mõtlen seda naissooloartisti, mitte mingit mainstreami venda, aga pole mõtet solvuda. Kui nüüd selle üle mõelda, siis R&B ja hip hop on vist mu põhilised lemmikmuusikastiilid.

Lahkusin oma toast, et võtta külmkapist välja näomaskid ja ühtlasi anda ka võimalus Minjael oma riideid vahetada. Pole väga meeldiv, kui keegi koguaeg riiete vahetamise ajal sisse sajab. Vaatasin igaks juhuks ka instagramis küsitud küsimusi. Neid oli vist 500 ringis, kuid paljud küsimused kordusid.

Kui olime lõpetanud nägude puhastamisega ja olin pannud lauale valmis seerumi ja niisutaja, mida pärast maske peale kanda, sättisin kaamerat, et me Minjaega hästi peale jääks. Alustasime video filmimisega.

"Hey guys! It's ya girl Bora! Today I'm doing a Q&A with my best friend Minjae. I asked you questions on my Instagram story and currently there are arojnd 500 questions. Of course I'm not gonna answer them all in this video but the most popular ones. Don't worry, I will answer the not so popular ones as well but they will be on my Instagram story. Also if you haven't followed me on Instagram, go do it now! I will put the username up here," näitasin näpuga oma pea kohale ja rääkisin veel, mida teha kavatseme.

Populaarseimateks küsimusteks olid: kas mina ja Minjae oleme suhtes, kui vana ma olen, mis mu lemmik draama on ja kust ma oma riideid ostan, kuid need olid igavad küsimused, seega polnud need ka mu lemmikud.

Mu lemmikute seas olid: mis on mu skincare rutiin, mida näitasin koos toodetega, kas korealased käivad sama palju Subway, kui seda kdraamades näidatakse, mida ma täna tegin ja lemmikpiiblilugu. Mulle meeldivad loovate küsimuste küsijad.

Videos proovisin mina sidruni näomaski ja Minjae rohelise tee oma. Minjae nurus hiljem, et ma annaks talle mõned näomaskid koju kaasa, sest ta ei viitsinud Gangnamisse uuesti minna, et endale ise näomaske osta. Kuna poiss tegi oma kutsika silmi, mille vastu mul nõrkus oli, andsin esimese viie sekundiga alla. Ei ole hullu, pean varsti nagunii minema Gangnamisse minema, et paari video filmimiseks materjale osta ehk mõned meigitooted.

Mul oli ka idee nii öelda toidukriitikut mängida. Tahtsin populaarsemates kohvikutes ja restoranides käia, seal tellida nende populaarseima toidu ja sellest samal ajal video teha. Pubidesse ma veel kahjuks minna ei saa, vaja on veel kaks aastat oodata, et ma oleksin korea vanuse järgi 21. Üleüldse see korea vanuse süsteem on vahel päris nõme, aga saan hakkama vist.

"Kuule, kell on päris palju, lähme magama, ma olen päris väsinud," segas Minjae mu mõttelõnga. Vaatasin segaduses näoga Minjaele otsa ja siis lõpuks jõudis mulle ta lause mõte kohale. Kuna ma ei osanud midagi väga vastata, siis kõigest noogutasin ja koristasin laua ära, viies ära seerumi, niisutaja ja kasutatud maskid köögi prügikasti minema visates.

Olin samuti väsinud, kuid enne magamaminekut otsustasin koos Minjaega paar tiktokki filmida.

Miks mina? // CompletedWhere stories live. Discover now