2. fejezet

429 48 0
                                    

˜Jungkook szemszöge˜


-NE MÁR!! EZ MOST KOMOLY? – kiáltott fel Taehyung.

-Nem tudnál hangosabban ordítani, hogy az egész könyvtár hallja?? – mondtam jóval halkabban. Suli után, mindenki a könyvtárban szokott tanulni és ahogy mindenki más, így mi is ott voltunk.

-Bocsi... – húzta be a nyakát – De most komoly? Randizni fogsz azzal a gyúkszemnyi agyú csajjal??

-Mi mást tehetnék? – kétségbe voltam esve. – Tudod, hogy mennyire el akarok menni arra a koncertre...

-Persze, hogy tudom... De én nem lennék képes kockára tenni a hírnevemet. – dőlt hátra a székében Tae.

-Ezt úgy mondod, mintha olyan híres lennék. Én nem te vagyok... – persze ő nem értheti ezt. Tae mindig is a középpontban volt. Minden csaj a suliba rá van izgulva és akihez hozzászól, annak a bugyija nem marad szárazon.

-Igen, de ha azzal a csajjal kikezdesz, akkor igen nagy hírneved lesz. Higgy nekem. Túl sok pletyka középpontja az a csaj... – tudom, hogy Tae nem hazudik nekem és én is nagyon jól tudom, ha kettesben találkozok azzal a lánnyal és kitudódik, akkor nekem lőttek.

Fejemet a padra hajtottam.

-Ahhh... Ezen még gondolkoznom kell. – borzoltam meg a hajamat kínomban. Tae felállt mellőlem.

-Te tudod, Jungkook. Én a te helyedben nemet mondanék... – az órájára nézett. – Nekem mennem kell. Te nem indulsz dolgozni? – felemeltem a fejemet és felnéztem rá.

-Miért mennyi az idő?

-Mindjárt háromnegyed hét.

-HOGY MI? – felpattantam a székről. – Miért nem szóltál hamarabb? – ősszeszedtem a könyveimet és a táskámba dobtam őket.

-A te munkahelyed... Neked kéne figyelned az időt. – veregette meg a vállamat. Vállamra dobtam a táskát és elindultunk a kijárat felé. – Szerintem jobb, ha futsz. Akkor talán még időben odaérsz.

-Kösz a tanácsot. Holnap tala a buszon! – azzal futni kezdtem.

Volt kb öt munkahelyem, ahol részmunkaidőben dolgozom és ez a legújabban szerzett, szóval nem késhetek. Úgy két hete szereztem az állást egy night klubban, ahol a főnök elég szigorú. Több munkakörbe is beosztott. Voltam már a pult mögött, takarítottam más hányását, WC-t pucoltam, italokat szolgáltam fel és kidobónak is beállítottak egyszer. Ez lesz az első napom, hogy egész éjszaka dolgozom. A főnök több fizettséget ígért, ugyanis ma egy fontos személy fog a klubban szórakozni. Azt nem mondta, hogy ki, de engem nem is érdekel, addig amíg megkapom az ígért összeget. Még jó hogy holnap nem lesz első két órám, így aludni is tudok egy keveset.

Kb négy km-t sprinteltem, hogy időben odaérjek. Megnéztem a telefonomat. 18.55. Tökéletes. Megigazítottam magam, majd a bejáratnál álló kidobóknak köszöntem. Hál istennek felismertek engem, így nem kellett bizonygatnom, hogy itt dolgozom. A múltkor volt némi problémám a bejutással, de azóta mindenki tudja, hogy én is alkalmazott vagyok.

Gyors beszaladtam az öltözőbe, felvettem egy fekete farmert és pólót, majd kisiettem az előtérbe. A klub nyolckor nyit, így van időnk előkészülni a vendégek fogadására. A piákat ki kell hozni a raktárból, a különböző poharakat előkészíteni stb stb. Mint minden alkalommal, most is egy sorban sorakoztunk fel, hogy a főnök kiossza ránk a feladatokat.

Mivel a dolgozók nevét nem tudja, sőt meg sem akarja tanulni, pedig még névtáblánk is van, így csak mutogatott.

-Jól van. Mivel mondtam nektek, hogy ez egy különleges nap, elvárom tőletek, hogy mindenki jól dolgozzon. Nem akarok senkitől sem panaszkodást hallani, ha bármi problémátok van, azt csendben oldjátok meg. Ma egy különleges vendég fogja szolgáltainkat igénybe venni, szóval mindenki viselkedjen odaillően. – majd elkezdte kiosztania feladatokat. – Te, te és te a pultban lesztek. Tiétek a mosdó tisztán tartása. A hostess lányok és fiúk nagyon remélem, hogy tudják a dolgukat, szintúgy gondolom ezt a kidobókról is. – nézett a mellettem álló két nagydarab srácra, mire ők csak bólintottak. A többiek mennek a raktárba és rendbeszedik az egész pereputtyot. Jaaaa... és az új fiú... – nézett rám. – Te fogod a vendégünknek minden kívánságát lesni. Mindig legyél kellő távolságban, és bármire szüksége van, teljesíted. Még ha azt akarja, hogy nyald ki a seggét, te megteszed. Világos?

Lovely fan {Jikook}Where stories live. Discover now