Sabah alarm sesi ile uyandım. Yatakta doğrulunca başım dönmeye başladı. Yavaş yavaş ayağa kalktım ve banyoya gittim.
Odama geri döndüm ve çantamı hazırladıktan sonra cüzdanımda para kalmadığını farkettim. Babamın yanına gidip para istedim. Ve evden çıktım.
Kahvaltı yapmadığım için açtım. Bir simitçi görünce bisikletimi durdurdum. 2 tane simit aldım ve hem simitimi yiyip hemde bir yandan okula doğru yol aldım.
Bisiklettim ile okulun bahcesinden içeri girdim. Bisikletimi demir parmaklıklara kilitleyip asansöre ilerledim. Sınıf en üst kattaydı. Ve ben 4 kat çıkamayacak kadar uykuluydum. Bisiklet ile gelmiş olmama rağmen uykum açılmamıştı.
Sınıfa girince sıramda yatan Aras'ı farkedince gülümsedim. Yanına yaklaşıp sırama oturunca uyuduğunu farkettim. Elimi yüzüne dokudurdum.
Ama uyanmadı. Elim ile dürttüm ama yine uyanmadı. Eğilip yanağını öpünce sırıtmaya başladı ve gözünü açtı."Of çok kötüsün uyanık mıydın?"
"Evet uyanıktım"
"Ya sen uyuyan güzel misin? öpmeden uyanmıyorsun. Hem ayrıca başkası da olabilirdi."
"Ama değildi sen olduğunu kapıdan girince anladım"
"Nasıl anladın acaba?"
"Kokundan. Etrafa yaydığın lavanta kokusunu 1 kilometreden bile tanırım."
"Tamam uyuyan güzel değilsin peki köpekbalığı olabilir misin acaba?"
"Sen ne çok benzetme yaptın bu gün"
Sırıtmaya başladım.
"Şu bir günde bile özlemişim seni"
"Bende seni"
"Okuldan sonra için kimseye söz verme işimiz var"
"Ne işi?"
"Sürpriz"
Yanımıza gelen Beyza ile yüzümüzü ona çevirdik.
"O çifte kumrular günaydın"
"Günaydın"
"Günaydın kuzen"
"Sizi böyle görmek ne güzel"
"Inan bana benim kadar güzel geliyor olamaz gözüne"
"Tahmin ediyorum"
"Neyse ben gidiyim öğle arası yanıma gel"
"Tamam görüşürüz"
Aras gittikten sonra zil çaldı. Tenefüslerde Kuzey, Beyza ve ben takıldık. Öğle arası ise Aras'ın yanına gittim. Arkadaşları ile tanıştım. Ege ve Deniz kafa çocuklar iyi anlaştık.
Bölüm sonuuuuuuu lütfen yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz canlarım babayyy😂❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim adam/ Yarı Texting
Genç Kız Edebiyatı"Evet normal olarak karşına çıkamayacak kadar korkak biriyim" "Aynen öylesin" "ama bu korkak adam seni çok seviyor" ------------------------------------------------------- "seni bulacağım görürsün" "Ben istemeden bulamazsın" "göreceğiz! ;("