Aras bana yazmayı bıraktığından beri içim içimi yiyordu.
Evet çok kısa bir süre olmuştu ama ilgi görmeye alışık olmayan bünyem birazcık ilgi görünce direkt ona alışmıştı.
"1 hafta oldu Beyza koca 1 hafta"
"Eee yani nolmuş sonuçta umrunda değildi"
"Evet tabikide haklısın sonuçta ben Furkan ile sevgiliyim"
"Aynen kardeşim"
"Birşey diyim mi Furkan bana o kadar ilgisiz davranıyor ki"
"E bu her zaman olan bir durumdu canım benim. Sen şikayetçi değildin hiç"
"Evet ama artık bu durum batmaya başladı"
"Şu Aras'dan dolayıysa"
"Hayır alakası yok ben Furkan'dan soğumaya başladım. Yani ne bilim bana nerde oldugunu bile söylemiyor. Yani bu durum can sıkıcı bir hal almaya başladı"
"Durduk yere ayrılamazsın ya kızım"
"Ya zaten ayrılmayacağım ama en ufak hatasında siler atarım. Cunku artik bunalatmaya başladı"
"Hata yapacağını sanmıyorum ama neyse"
"Bakalım"
Okul çıkışı eve gidecektim ki telefonuma yabancı bir numaradan fotoğraf geldi
0543*******
"Nisan seninki de bayağa iyiymiş. Çok eğlendik"
Fotoğrafı görünce deliye döndüm. Evet bir hata beklerdim ama bu bu çok fazlaydı.
Ve çok erken
Aldatmak demek ne demekti ya bu gerçekten aşırı adiceydi.
Fotoğrafı Beyza'ya gösterdim ve hızlı adımlarla 12.sınıfların katına çıktım. Gözyaşlarıma engel olamıyordum.
Aşırı sinirliydim ve sinirlenince ağlayan bir insanım. Hızlıca Furkanlar'ın sınıfına girdim. Arkadaşlarıyla oturuyordu. Yanına gittim ve fotoğrafı gösterip bağırmaya başladım.
"Furkaaaan bu ne açıkla bana"
Oldukça sakin bir ses tonunda cevap verdi.
"Ne gibi duruyor nisan?"
"Ha inkarda etmiyorsun yani?"
"Aynen öyle"
"Ya sen ne yaptığının farkında mısın? Aldattın beni ya sevgilinim ben senin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim adam/ Yarı Texting
ChickLit"Evet normal olarak karşına çıkamayacak kadar korkak biriyim" "Aynen öylesin" "ama bu korkak adam seni çok seviyor" ------------------------------------------------------- "seni bulacağım görürsün" "Ben istemeden bulamazsın" "göreceğiz! ;("