Sabah uyandığımda aklıma gelen ilk şey sürprizdi. Acaba Aras beni nereye götürecek. Dün geceden beri onun için özel olabilecek yeri düşünüyorum ama bir türlü aklıma birşey gelmiyor.
Aslında farkettimde hakkında hiçbirşey bilmiyorum. Bu gerçekten bana şu an kötü gibi hissettirdi. Sevgiliyiz ama sanki tanımıyorum onu.
Düşüncelerimi bölen annemin sesi oldu.
"Kızım uyuyor musun hala hadi kalk geç kalacaksın. Dün o kadar dedin sabah erken kaldır okuma gitmeliyim okul çıkışı işim var bu gün gitmesem olmaz diye"
"Geldim anne geldim. Bir sabah da söylenmesen keşke."
"Seni hiçbir kuvvet o yataktan kaldıramazdı noldu da kalktın şimdi"
"Valla önemli bir işim olmasa kalkmam biliyorsun"
"Neyse sorgulamıycam çok zaten yakında çıkar kokusu. Bu arada gece geç gelicem nöbet sırası bende bu akşam"
"Tamam bana uyar"
Kahvaltımı yapıp kapıyı açtım. Annem zorla elime atkı tutuşturmuştu. Ama ben takmamakta ısrarcıydım. Bunalıyorum boynuma dolayınca.
Kulaklığımı takmak için yeltenmiştim ki bir ses beni durdurdu.
"O atkı takmam için verildi sanırım eline"
Hızlıca dönüp sesin sahibine baktığımda esmer bir çocuğun bana baktığını farkettim.
Sevgilim olmasa iyice süzerdim. Ama sevdiğim biri var ve başkası beni ilgilendirmez. Yüzüne bakıp tekrar önüne döndüm. Duymamış gibi davrandım.
"Duyduğunu düşünüyorum"
"Sen kimsin ya bir git başımdan"
"Okul formana bakılırsa yeni okulumdan tanıştığım ilk kişi sensin"
"Ee yani"
Konuşurken bir yandanda otobüs durağına doğru yürüyorduk.
"Yani ben Burak"
"Sorduğumu hatırlamıyorum"
"Senin adın ne?"
"Sanane acaba"
"Ya sen zor kızı mı oynuyorsun?"
"Ne diyorsun be ne zor kızı. Ya allah rızası için gider misin yanımdan? Sabah sabah sinirim bozuldu"
"Kaça gidiyorsun peki?"
"Bak sana diyorum cidden sıkmaya başladın"
"Tamam bence aynıyızdır. Bana okulu gezdirirsin heralde"
"Seni duymamış gibi davranıcağım"
Kulaklığı kulağıma taktım. Otobüs geldi ve sonunda kurtuldum.
Okula vardığımda kulaklığımı çıkardım. Ve yine dibimde bitti.
"Kaçıncı sınıf olduğunu hala söylemedin"
Uzaktan gelen Aras'ı gördüğümde onu duymamazlıktan gelip Aras'a doğru koşmaya başladım. Onu çok özlemiştim. Ona sarılmam ile o bana daha sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim adam/ Yarı Texting
ChickLit"Evet normal olarak karşına çıkamayacak kadar korkak biriyim" "Aynen öylesin" "ama bu korkak adam seni çok seviyor" ------------------------------------------------------- "seni bulacağım görürsün" "Ben istemeden bulamazsın" "göreceğiz! ;("