1.3

374 115 61
                                    

Saatlerdir Nisan'ı izliyorum. Onu sonsuza kadar izleyebilirim. O kadar masum o kadar güzel uyuyor ki. Şu an bu durumda bulunuyor olmamıza o kadar şaşkınım ki.

Yani resmen sevgili olduk ve o beni seviyor. Bu bu ne demek biliyor musunuz? Bu benim en büyük hayallerimden biri gerçek oldu demek. Bir kaç hayalim daha var ilerde onlarda olur umarım.

Ben bu gün hem Nisan'a hemde kendime söz verdim. Asla ama asla Nisan'ı bırakmayacağım. Beni ondan ancak ölüm ayırabilir bu saatten sonra.

Birde o ihtimali düşünmek bile istemiyorum ama eğer o bana git derse giderim. Ben cidden bu ihtimali düşünmek istemiyorum. Şu an aklıma getirince bile canım öyle yanıyor ki. Umarım ilerde bana git demez.

Ben asla ondan gitmek istemiyorum. Ve bu gün anladım ki oda bana git demez. Ama eğer öyle birşey olursa bittiğimin imzasıdır.

Tabikide git der demez gitmem sorarım neden diye diretirim ama zorlamanın da bir anlamı yok ben şımarık bir zübbe değilim ve onu çok seviyorum. Bir gün benden bunu isterse ve eğer ben gidince mutlu olacaksa giderim.

Sonuçta bu zamna kadar sabrettim onsuzluğa yine olurum heralde. Ama ona alışınca zor işte asıl.

Evet ruhumu, kalbimi, umutlarımı, dualarımı, hayallerimi ve aklımı ona bırakıp giderim. Sadece bedenimi alıp giderim. Giderim ama asla onsuz eski Aras olamam.

Evet yeterince karamsar oldum sanırım. Bunları düşünmek o kadar canımı yakmıştı ki gözümden düşen bir damla yaşa engel olamadım. Göz yaşı Nisan'ın yüzüne düşünce gülümsedim ve eğilip onu benim gözyaşımdan öptüm.

"Aras sen misin?"

"Evet benim"

"Neden yüzün düşük birşey mi oldu?"

O telaşla kaldırınca kafasını hemen elini tuttum.

"Korkma birşey olmadı sadece o kadar güzel uyuyordun ki ben seni izlemeye dalmışım. Ve istemsizce yüzüm şekil değiştirmiş olabilir."

Elini yanağıma getirince irkildim.

"Sen ne güzel bir adamsın. Ben seni hakedecek ne yaptım bilmiyorum. Allah herkesin karşısına senin gibi seven birini çıkarsın."

Bende elimi yanağına götürdüm.

"Üşümüşsün hadi gidelim hasta olacaksın"

Şaşırmış bir şekilde yüzüme baktı.

"Noldu?"

"Sanırım buna alışmam lazım"

"Neye?"

"Artık hayatımda beni önemseyen ve değer veren bir erkek olmasına"

"Ve herkesten önce en ön planda tutan ve canından bile çok seven. Hadi gidelim."



------------------------------------------------------------

Evet canlarım umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bu sefer Aras'ın gözünden yazdım. Onun Nisan'a ne kadar değer verdiğini ve ne kadar çok sevdiğini az çok anlayın diye.

Lütfen yorumlarınızı belirtmeyi ve vote atmayı unutmayın. Sizin yaptığınız yorumlar benim için çok önemli.

Bu arada diğer kitabım "yalan" 'a da bakarsanız sevinirim

Kendinize ve sağlığınıza dikkat edin sizi çok seviyorrrruuuuum bayyyyy❤😆

Anonim adam/ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin