2.2

203 77 12
                                    

nisanhanim: araba sevdam bitmeyecek1234 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

nisanhanim: araba sevdam bitmeyecek
1234 kişi beğendi

Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır

Ben "Ya bize gelsene çardakta oturalım senin hakkında merak ettiklerim var"

Anonimim "Ne yani sen beni eve mi çağırıyorsun"

Anonimim "sevgilim kafana saksı falan mı düştü"

Ben "vazgeçmeden gel hemen"

Anonimim "Ne diyorsun çıktım bile ;)"

Gülümseyip konuşmadan çıktıktan sonra montumu giyindim. Anneme haber verip bahçeye geçtim. Zaten hava karanlık olduğu için ve bahçedeki çardakta kör noktada kaldığı için görmeleri imkansızdı.

Yaklaşık on dakika sonra Aras'ı görmem ile resmen uçarak ona sarılmam bir olmuştu.

"Çok özledim seni güzelim"

"Sen bide bana sor"

"Yanakların buz gibi üşümüşsün"

"Hadi çardağa gidelim birşey olmaz"

Çardağa geçip oturduk.

"Ee ne anlatacaktın sen bana"

"Bana ailenden bahsetsene. Mesela kaç kardeşisiniz?"

"Bir tane bebişimiz var görsen çok tatlı"

"Ne bebişi ya"

"Annem yeni doğum yaptı. 2.5 yaşında kardeşim var"

"Ya sen ciddi misin? En kısa zamanda bana getiriyorsun. Biraz mıncıriyim kim bilir ne kadar tatlıdır"

"E abisine çekmiş"

"Sayın ego lütfen sevgilimin bedenini terkedin"

Sesli bir şekilde gülüşmeye başladık.

"Sessiz ol yakalanıcaz"

"Başka merak ettiğin"

"Ne burcusun?"

"İkizler"

"Uf acaba başak ve ikizler uyumlu mu?"

"Yahu bize ne burç uyumundan. Biz uyumluyuz sonuçta"

"Haklısın evet"

Kafamı kaldırıp Aras'a baktığımda dikkatli bir şekilde bana baktığını farkettim.

"Ne oldu niye öyle bakıyorsun? Sivilcem falan mı çıkmış? Ah ya o kadarda demiştim kuzey'e çekirdek çıtlamayalım diye"

"Ya yok sivilce falan. Ne alaka ya. O kadar güzelsin ki yüzünü her zerresine kadar hafızama kazımak istiyorum"

"Ben senin bu sevgini hakedecek ne yaptım bilmiyorum ki. Sen o kadar güzel seviyorsun ki ben bu sevgiye layık olamamaktan ölesiye korkuyorum"

"Senin korkan kalbini yiyim ben. Sen kadar düşüncelisin. Aşığım ben sana hemde deliler gibi"

"Bende bende sana"

Anonim adam/ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin