⇝✩ 9

1.7K 127 25
                                    




Bay Min
Günaydın Jimini.

Nasılsın bakalım?

iletildi 08:23

Jimin?

Neden okulda değilsin?

Sınıfına geldiğimde yoktun

Bebeğim uyanamamış mı yoksa?

iletildi 08:45

Aç artık şu telefonu bak endişelenmeye başlıyorum.

iletildi 09:30

Taehyung'a sordum o da bilmiyormuş

Neredesin Jimin?

Bak evine geliyorum.

iletildi 12:15

______________________________________

(Yazar)

"Ne zaman çıkaracaklar iyneyi?" Jimin acı dolu gözleriyle bir babasına bir Seokjin hyung'una bakıyordu.

"Serumun bitmesine az kaldı, bebeğim. Bitince çıkaracaklar" sadece bunları diyebilmişti babası.

Jimin hastanelerden çok korkardı. Doğumundan sekiz yaşına kadar evden çok hastanede olmuştu o. Okula bile gidememiş, evde özel hocalardan ders almıştı. Çocukken hep diğer çocuklar gibi o da koşuşturmak, top oynamak, kaydırakta kaymak istemişti ama lanet hastalığı buna izin vermemişti. Babası söz vermişti, kaç yaşında olursa olsun arzuladığı çocukluğu ona verecekti. Sekiz yaşında hastalığını onun sayesinde yenebilmişti Jimin. Şimdi ise yine o hastanelerden birine getirilmişti aniden kusması ve bayılması üzerine. Doktorun odaya girip bir kaç kontrol yapmasından sonra biten serum da çıkarılmıştı.


"Doktor bey, artık eve gidebilir miyiz?"

"Bir kaç kontrol daha yaptıktan sonra gidebilirsiniz. Endişelenme Jimin, dediğim gibi yediğin şeylere dikkat et. Zehirlenme kolay birşey değil. Yazdığım ilaçları her gün düzenli olarak kullan"

Bay Park ve Jimin bir kaç teşekkür sözcükleri söyledikten sonra doktor odadan çıkmıştı.


End...





Jiminicik
Selam Bay Min

Bay Min
Jimin sen neredesin?

Tanrım kafayı yiyeceğim

Jiminicik
Ben özür dilerim

Şey biz hastanedeydik

Bay Min
Ne hastanesi

Neyin var Jimin?

Jiminicik
Endişelenmeyin bay min ben iyiyim

Sadece küçük bakın 👌 şu kadarcık zehirlenmişim

Ama şimdi çok iyiyim

Bay Min
Lanet olsun sana söyledim ben az ye şu sağlıksız şeyleri

Şimdi iyi misin gerçekten?

English Teacher~ PJM MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin