⇝✩ 26

826 65 33
                                    

başlamadan önce birşey söylemek istiyorum. ilk bölümlere baktığım zaman her satır arasında yorum görüyorum. bunu yapan siz değil miydiniz? şimdi ne deyişti?
neyse iyi okumalar










park babam
benim minnoş oğlum eve vardı mı acaba? 🚦🚗

oğluşum
evet baba bir kaç dakika önce vardık
seokjin hyung tekrar dönmesi gerektiğini söyledi ve bizi bırakır bırakmaz aceleyle gitti
neler oluyor baba?
korkuyorum|
korku|

park babam
birşey olduğu yok oğluşum
endişelenme sen
chaeyoung'a söyle sütünü içirsin🍼🥛
sonra doğru yatağa 🚪🛏🛌
geç oldu
daha fazla oyalanma
biz de birazdan döneceğiz zaten

oğluşum
baba birşey olmadığına emin misin?
telefonun çaldı
sonra
bay min'i de alıp hızla çıkıp gittiniz
haklı olarak korkuyorum

park babam
kız jimin sen ne zaman bu kadar endişeli oldun?
anlamıyorum doğrusu
ben böyle oğul doğurmadım 🤰🏻🤱🏻

oğluşum
baba sen ve emojilerin 🤦🏻‍♂️
ciddiye alamıyorum|
ciddiye|
dur ya en son ben endişeleniyordum
lütfen söyler misin baba?
nereye gittiniz?

park babam
ne varmış emojilerimde? 🥱👻
tamam pes ediyorum 🙌🏻🤝🏻👨🏻‍⚖️
arayan amcandı
kuzenin hastalanmış
kendisi de yurtdışında olduğu için
benden bir iki günlük ona bakmamı rica etti
bende hemen çıkıp gittim
yoongi de sağolsun beni yalnız bırakmadı
birazdan geleceğiz oğlum
ama yalan söylemedim ki|
kyungsoo zaten bir kaç güne bize gelecekti|
sadece biraz hızlandırmış olacağız|

oğluşum
baba kyungsoo hyung yirmi beş yaşında biliyorsun değil mi?
kendi kendine bakabilecek yaşta yani

park babam
oğlum ama sen beni yoruyorsun?👨🏻‍🦯🧎🏻‍♂️🏃🏻‍♂️
bak birazdan kyungsoo ile geldiğimizde biricik babana inanmadığın için pişman olacaksın

oğluşum
tamam baba
inanmış gibi yapıyorum|
geldiğinizde konuşacağız ama

park babam
tamam oğluşum sen şimdi git uyu
biz de yeğenimle birazdan geliriz
özlemişim keratayı 😋
neyse iyi geceler 🥱
(çevrimdışı)






"umarım iyi idare etmişimdir. hepsi senin için güzel oğlum" bay park telefonunu yanına koyduktan sonra kafasını geriye atarak derin bir nefes aldı. yoongi ise tüm mesajları okuduktan sonra şaşkınlıkla ona bakıyordu. nasıl bu kadar iyi idare ettiğine inanamıyordu adeta.

"bay park gerçekten çok iyi idare ettiniz. ve de endişelenmeyin efendim. kötü birşey olmayacak"

yoonginin sözleri üzerine bay park
kafasını kaldırarak gözlerini ona dikti. kısaca "umarım" dedikten sonra biriken yaşlarını serbest bıraktı. yoongi ne kadar teselli etmeye çalışsa da hiç bir faydası olmuyordu. çünkü bay park hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

"isterseniz arabayı durduralım, biraz hava alın efendim"

"gerek yok zaten geldik" araba hastanenin önünde durduğunda bay park bir kaç kez derin derin nefes aldıktan sonra kapıyı açarak hastanenin soğuk havasını karşıladı. ardından yoongi de indiğinde içeriye adımlamaya başladılar. ikisi de birbirinden heyecanlıydılar. çünkü yaklaşık yarım saat önce jimin'in doktoru bay park'ı aramış ve hastaneye gelmesini söylemişti.

bir kaç dakika sonra doktorun odasına vardıklarında doktor onların aksine sakin bir şekilde geçmelerini söylemişti. "hoşgeldiniz bay park ve?"

"yoongi. jimin'in öğretmeni"

"memnun oldum yoongi"

"bende"

"doktor bey ne olduğunu anlatır mısınız? yoksa korkudan şuraya yığılıp kalacağım"

yoongi bay park'a göre daha sakindi. endişeli miydi evet endişeliydi, ama birinin sakin kalması gerekliydi değil mi?

"son zamanlarda jimin aniden yoruluyor mu? ve ya kalp ağrısından şikayet ediyor mu?" doktor sonunda gelmelerinin nedeni hakkında konuşmaya başladığında ikisi de gözlerini ona dikerek ağzından çıkacak tek kelimeye odaklandılar.

"ben gündüzleri pek evde olamıyorum, biliyorsunuz. geceleri ise öyle birşey farketmedim. sen birşeyler biliyor musun yoongi" bay park yoongi'ye baktığında yoongi biraz düşünerek konuşmaya başladı.

"ş-şey galiba evet. geçenlerde merdivenlerden indiğimizde aniden nefes nefese kaldığını gördüm. bana hızlı yürüdüğümü söyledi ama ben hiç hızlı yürümüyordum. elimi kalbine götürdüğümde kalbi adeta göğüs kafesini delecek gibi atıyordu" yoongi o an hiçbir şey yapmadığı için kendine kızıyordu.

"yoongi bunu bana neden söylemedin?" bay park kızgın yüz ifadesiyle sorduğunda yoongi afallamıştı.

"ş-şey ben söyledim doktora gidelim diye ama jimin ısrarla iyi olduğunu deyince üstüne gitmedim" gerçekten yaptığı şeyin elle tutulur bir yanı yoktu. bunu yoongi kendisi de biliyordu.

"bay park, yoongi lütfen sakin olun. sakin olun ve de beni dinleyin" doktor derince bir nefes aldıktan sonra konuşmasına devam etti. "biliyorsunuz ki yeni doğan bin bebekten yaklaşık yedisinde kalp deliği hastalığı oluyor ki bu jimin doğduğu zaman da olmuştu. ameliyata izin vermediğiniz için uzunca bir süre ilaç tedavisi gördü. sonuç olarak kalbindeki deliği kapatabilmiştik" buraya kadar iyi de sorun ne peki? "böyle bir durumla kırk yıllık meslek hayatımda hiç karşılaşmadım ama sanırım- nedenini daha çözemedim- jimin'in kalbinde tekrar bir santimlik bir ölçüde delik yaranmış"

"anlamıyorum. bu nasıl olabilir? yani benim oğlum tekrar aynı şeyleri mi yaşayacak? buna asla izin vermem. elinizden ne geliyorsa yapın, doktor. hatta elinizden gelenin fazlasını yapın. lanet olsun neden biz ya? binde bir ihtimal neden benim oğlum olmalı?" yoongi ne kadar sakinleştirmeye çalışsa da sanki az önceki kibar adam gitmiş yerine hiç tanımadığı bir insan gelmişti. yoongi'nin bilmediği birşey vardı. konu jimin ise bay park'ın gözü hiçbirşeyi görmezdi.

aslında onun kızgınlığı doktora değil kendisineydi. eğer zamanında ameliyatına izin verseydi belkide şimdi bu sorunlarla karşılaşmazdılar.

"üzgünüm bay park, çok üzgünüm, ama bir kaç gün içinde ameliyat gerçekleşmeli"








şimdi ben bu konuyu çokca araştırdım. kalp deliği yeni doğan bebeklerde rast gelinebilecek bir durum. bir yaşına kadar ameliyat olunmazsa kötü sonuçları olabilir.
bu durum sonradan da yaranabilir. annem zamanında kalp krizi geçirmişti ve sonrasında onun da kalbinde delik yaranmıştı. konuları annemle birlikte (!) bulduğumuz için ikisini birleştirerek ortak birşey yazmak istedim. umarım kafa karışıklığına neden olmaz.

çen ameliyat mı olucan? *-*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

çen ameliyat mı olucan? *-*

English Teacher~ PJM MYG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin