♡1♡

3.3K 111 13
                                    

Yazardan
İki şirket vardı. Bu şirketler ortak olmak için çocuklarını evlendirmeye karar verdiler.

Hasan bey eve gidince kızına çağırdı. Hasan bey  çok otoriter biri olduğu için evde onun sözü geçiyordu. Hasan beyin kızı Betül babasının karşısına oturdu ve babasını dinlemeye başladı. " Betül seni Adem beyin oğlu Murat ile evlendireceğim bana sakın karşı gelme ve yüzümü kara çıkarma " dedi Hasan bey.

Betül titremeye başladı ve " siz nasıl uygun görüyorsanız babacım " dedi ve odasına gitti.

Betül'ün Annesi Selin hanım kızının odasına girdi ve " kızım özür dilerim babanı ikna edemedim. Sadece şunu bil ben seni hep sevdim ve seveceğim. Belki eşin seni sevmeyecek başkasına gidicek ama ne olursa olsun hep dik dur çünkü Adem bey babana demiş ki  ' çocuklar evlendikten birkaç ay sonra çocuk sahibi olmak zorundalar ' demiş yani anne olucaksın ve güçlü olmak zorundasın kızım " dedi.

Betül gözündeki yaşlarını sildi ve " ama anne ben nasıl anne olurum nasıl dayanırım ben korkuyorum " dedi ve ağlamaya devam etti.

Selin hanım kızının yanına oturdu ve " ben sana hamile kaldığım da 18 yaşındaydım ama asla pişman olmadım kızım. Korkma. Sadece hemen hamile kalmaya çalış ve eşini kendine bağla " dedi.

Hasan bey aşağıdan eşinle seslendi. Selin hanım da eşinin onu çağırdığını duyunca odadan hemen çıktı.

Hasan bey " ikna ettin mi ? " Diye sordu. Selin hanım " evet " dedi sadece.

Betül annesi odadan çıkınca kendi kendine " sadece bir bebek vermem için beni evlendiriyorlar tamam onlara istediklerini vereceğim ne olursa olsun sadece annem için " dedi ve yatağına yatıp uyumaya çalıştı.

Hasan bey kızıyla konuştuğu sırada Adem bey de oğlu Murat ile konuşuyordu.

Adem bey oğlunu yanına çağırmış ve konuşmaya başlamıştı " oğlum seni Hasan beyin kızı Betül ile evlendireceğim. Sakın bana karşı gelme " dedi ciddi bir sesle.

Murat " baba sen ne diyorsun benim sevdiğim biri var. Ben onu bırakamam. " Dedi. Adem bey " ya bırakırsın yada cesedini bulursun " dedi çayından bir yudum alıp.

Murat ayağa kalktı ve " senden nefret ediyorum " dedi. Oğlunun gittiğini gören Adem bey oğluna seslendi ve " Murat ondan bir bebeğin olması gerekiyor " dedi. Bunu duyan Murat hırsla arkasını döndü ve " sen beni ona bağlamaya çalışıyorsun " dedi. Adem bey sırıtarak " aferin akıllı oğluma " dedi.

Murat odasına gitti ve bir sağa bir sola gitmeye başladı. Murat kendi kendine konuşmaya başladı " sen nasıl istersen onu yapacağım baba ama asla o omegaya bağlanmayacağım " dedi ve yatağına yatıp uyumaya çalıştı.

Adem bey Hasan beyi aradı.

Adem bey : alo Hasan bey konuştun mu kızınla?

Hasan bey : evet konuştum Adem bey ve kabul ediyoruz. Peki oğlunuz ?

Adem bey : bizde kabul ediyoruz.

Hasan bey : düğün ne zaman olucak Adem bey?

Adem bey : kızının kızgınlık zamanına rast getirelim.

Hasan bey : siz nasıl uygun görüyorsanız.

Biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattılar.

İki ailede bilmiyordu istedikleri bebeğin özel olucağını.

Herkese merhaba.

NOT: ilk önce Betül ve Muratın hayatını anlatıcam ondan sonra ana karakterimiz Sudeyi anlatıcam.

Bu kitabı Rachel-Gardner1 e hediye ediyorum.😉😊

Umarım yeni kitabım hoşunuza gider.
Diğeri kitablarım'a da bakarsanız sevinirim 🤗🤗☺🙂

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin