Yazardan
Sude, dayısıyla gittiğinde Muratla Betül Yağızı aramış ve evlerine çağırmışlardı. Yağız hemen onların evlerine gelmişti.Yağız yavaş adımlarla kapıya yaklaştı. Zile basıp beklemeye başladı. Murat kapının zilini duyunca ayaklandı. Betül hemen Muratın kolundan tutup" sakin ol "dedi. Murat derin bir nefes aldı ve kafasını salladı.
Yağız kapı açılınca ona öfke ile bakan Muratı görünce yutkundu. Betül kapı da dikilen ikilinin yanına gidip Yağızı içeri aldı.
İçeri giren üçlü salona yöneldi. Salona gelince oturdular. Hava da tuhaf bir sessizlik vardı. Betül dayanmayıp Yağıza döndü.
" kızımla olan ilişki seni yoruyor mu? " Dedi.
Yağız ağzı açık bir şekilde Betüle ve Murata bakmaya başladı.
" evet cevabını alim " dedi Murat sertçe.
" şey o anlam da değil...yani ben "
" ıh mıh etme söyle ne söyliceksen " dedi Murat sertçe.
" aslında * derin nefes aldı * ben kendimi ona karşı eksik hissediyorum. Kızınız herşeyi ile mükemmel ama bilmiyorum sanki onun yanında kendimi eksik hissediyorum. Eksik dediğim yani yetersiz yoksa omegam benim diğer yarım. Ben onu herşeyi ile sevdim ve sevicem. Bunu nerden duydunuz bilmiyorum " dedi dürüstçe.
" telefondan duyduk...tek biz değil kızım da duydu " dedi Betül.
" ve sen kiminle konuşuyordun ? " Dedi Murat.
" ablamla konuşuyordum. Ben telefonun sizi aradığını fark etmemişim. Omegam nerde ? Yoksa yanlış mı anladı? " Dedi Yağız.
" hem de çok. Şimdi dayısıyla diğer evde kalıyor. Yarın ararım buraya gelir konuşursunuz " dedi Betül.
" tamam " dedi Yağız.
" alfam ben Yağızla özel konuşmak istiyorum " dedi Betül.
" tamam omegam " dedi ve bahçeye çıktı.
" Yağız...beni iyi dinle tamam mı? Biz kızımızı nasıl seviyorsak seni de seviyoruz. Omeganın yanında kendini eksik hissetme. Alfa ve omega kurtları birbirinin diğer yarısıdır. Omegan yani kızım seni çok seviyor. Böyle yapıp hem onu hemde kendini üzme " dedi.
" deneyeceğim anne " dedi Yağız.
Betül Yağızın yanına gidip sarıldı. Yağız da ona karşılık verip sarıldı.
" alfamın yanına git. O da seninle konuşmak ister belki " dedi.
Yağız kafasını salladı ve bahçeye yöneldi. Muratı görünce derin bir nefes aldı ve yanına gitti.
" gel otur yanıma " dedi Murat.
Yağız kafasını salladı ve hemen oturdu. Yağız kesinlikle Murat'tan korkuyordu.
" kızımın iki kurdu olduğu için kendini eksik hissediyorsun değil mi? " Dedi Murat.
Yağız kafasını eğdi.
" onu ilk kucağıma aldığım da anlatamayacağım duygular içine girdim ben. Bir baba olmak...çok güzel bir his ama kızının üzgün olduğunu görmek çok acı veriyor. Düşünüyorsun. Acaba kızım iyi olucak mı? Onu koruyabilecek miyim ? Evlendiği zaman benden,bizden uzaklaşacak mı? Aynı bunun gibi seyler düşünüyorsun.
Benim kızım dünyaya iki kurtla geldi. Bunu o istemedi. Yağız benim kızım çok acı çekti. Çektirme sende ona acı. Sev sadece kızımı. Yanında olduğunu hissetir. O sana hala güveniyor. Kırıldı sadece sana. İlerde sende baba olucaksın ne demek istediğimi o zaman anlicaksın emin ol " dedi Murat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
WerewolfAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...