♡8♡

903 70 4
                                    

Yazardan
Sude gecenin bir yarısı susadığı için mutfağa gidip su içmeye gider. Ama merdivenlerden aşağı indiği sırada salondan konuşma sesleri geliyordu.

Sude de sesi dinlemek için salonun kapısına yaklaştı. Fenemomlarını sakladı ki kimse onun burda olduğunu fark etmesin diye. İçerden gelen sesleri dinlemeye başladı.

" senden istediğim şeyi yaptın mı Çağan ? "

" evet efendim. Dediğiniz gibi omega sizi ölü biliyor "

" peki mirasa ne dedi "

" hemen kabul etti efendim "

" bunu bekliyordum zaten "

" şimdi ne yapmamı istersiniz "

" omega biraz daha hayatta kalsın sonra bakarız icabına "

" peki efendim "

" o zaman görüşürüz "

" iyi geceler efendim "

Sude konuşulanları sindirmeye çalışıyordu. Bu sırada Çağanın kendi kendine konuştuğunu duydu.

" ben o omega kızı eğitip seni öldürmesini sağlamasam bana da Çağan demesinler. Önce bu yaşlı bunağı öldürttücem daha sonra ise minik omeganın elinden tüm mirası alıcam "

Bu cümleleri duyan Sude  sessizce odasına gitti. Birkaç dakika sonra Çağan Sudeyi kontrol etmek amacıyla odaya girdi.

Sude uyuyor numarası yapmaya başladı. Çağan odadan çıkınca yatakta oturur pozisyon aldı. İçinden ' ben şimdi ne yapmalıyım '

Cama baktı. Dışarda yarım ay vardı ama odayı aydınlatıyordu. Sude duvara bakınca gölgenin hareket ediğini gördüğünü sandı ama daha sonra bunun imkansız birşey olduğunu fark etti.

Sudeee~

Sude isimini duyunca etrafına baktı. Ama kimseyi göremedi. Duvara bakınca gölgenin yavaşca şekil aldığını gördü. Yatakta daha fazla yer varmışcasına geri gitmeye başladı.

Korktun mu ?

Gölgenin konuştuğunu gören Sude yardım çağırmak için bağıracaktı ki bir el onu durdurdu. Bu el gölgenin eliydi.

Şşh sessiz ol yoksa burdan cesedin çıkar.

Sude bunu duyunca hareket etmeyi ve ses çıkarmayı bıraktı.

" sen ne sin ?  " Diye sordu.

Boş ver beni. Ben senin için burdayım.

" bana ne yapıcaksın " dedi sessizce.

Birşey yapmayacağım tabi uslu olursan.

Sude kafasını salladı.

Şimdi sakın sözümü kesme ve beni iyi dinle tamam mı ? Alfa omega.

" sen nasıl-"

Sözümü kesmek yok. Soru sormakta yok. Ben sorarım sen söylersin.

Sude sadece kafasını salladı. Bunu gören gölge konuşmaya başladı.

Gördüğüm kadarıyla bir karmaşanın içindesin. Anneni ve babanı öldüren babanın babası Çağan isimli alfa ile anlaşma yapmış.

Sude bunu duyunca elini yumruk yapıp sıkmaya başladı. Gölge insan şeklini aldı ve Sudenin yanına oturdu. Sude oda karardığı için gölgenin yüzünü göremiyordu.

Ama alfa dedeni sana ölürtüp mirasa konmaya çalışıyor. Peki alfa omega yada omega alfa neyse. Ya bunu bir fırsata çevirsen nasıl olur ?

" ama nası- "

Şşh ne demiştik. Nasıl mı tabiki alfanın sana eğitim vermesine izin vereceksin. Eğitimin bitince dedeni öldüreceksin daha sonra da alfayı.

Gölge Sudenin kulağına yaklaştı ve

Sakın öldürmekten korkma Sude. Onlar senin aileni öldürürken korktumu. Ailenin intikamını almak istemez misin ?

" ama baban zorunda kalmadıkça kimseyi öldürme demişti " dedi Sude.

Peki Sudecim şuan yanında anne ve babanın olmamasının sebepi onlar. Onlar seni öldürtmeye zorladılar.

Gölge yataktan kalktı ve

Bunu bir düşün derim ~~

Dedi ve gölgelerin içinde yok oldu.

Sude ise gölgenin haklı olduğuna karar verdi. Herkes onu omega olarak bilirse kimse onun birini öldürdüğünü'ne inanmaz.

Sude gözlerinin kapandığını fark edince kendini uykunun kollarına bıraktı.

Sude uyuyunca gölge onu sırıtarak izlemeye başladı.

Merhaba 🖐

Bölümle ilgili ne diye bilirsiniz ?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ❤

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin