♡3♡

1.6K 95 21
                                    

Yazardan
Adem bey oturduğu sandalyeden kalktı ve telefonunu eline aldı.

Gelen mesaj ile gülümsedi.

Bu arada eşi Gülcan hanım içeri girdi. Eşini böyle gülümseten ne olduğunu merak etti. Eşine yaklaştı ve " ne oldu Adem hayırdır niye gülümsüyorsun ? " Diye sordu.

Adem bey , eşine döndü ve " bizim oğlanla omega birlikte olmuş " dedi.

Gülcan hanım " sen nerden biliyorsun Adem ? " Dedi.

Adem bey de " onları gözetlemesi için birini tutmuştum " dedi.

Gülcan hanım ne diyeceğini bilemedi sadece kafasını salladı.

Sabah olduğun da Betül yanına da Muratı göremeyince buna alışması gerektiğine karar verdi.

'Sonuç olarak beni  sadece bir bebek versin diye evlendirdiler ' diye düşündü Betül.

Banyoya gidip duş aldı ve aşağı indi.
Kendine kahvaltı hazırladı.
Kahvaltı yaparken telefonu çaldı.
Arayanın annesi olduğunu görünce ne yapacağını şaşırdı. Derin bir nefes aldı ve telefonu açtı.

" alo kızım nasılsın ? " Diye sordu annesi.

" iyim annem ne olsun kahvaltı yapıyorum " dedi.

" damat yok mu ? Yoksa geceden sonra evden mi çıktı ? " Diye sordu endişeli bir sesle.

Betül ne diyeceğini bilemedi tekrar derin bir nefes aldı ve " hayır anne gece evde kaldı. Sabah telefon geldi ve gitmesi gerekti. Bana gerçekten iyi davrandı " dedi.

" sevindim kızım hep mutlu olursun inşallah " dedi mutlu bir sesle.

Birkaç dakika daha konuştuktan sonra telefonu kapatılar.

Betül annesine yalan söylemenin üzüntüsünü yaşıyordu ama biliyordu yalan söylemeseydi annesi onun için üzülürdü.

Betül canı sıkılmaya başlayınca evi temizlemeye karar verdi.

Bu sırada Hakan bey ve eşi Selin hanım ile konuşuyordur.

Hakan bey " kızımız nasılmış ? " Diye sordu.

Selin hanım " iyiymiş hatta mutlu olduğunu ve damadımızın ona iyi davrandığını söyledi " dedi.

Hakan bey memnun olmuş bir şekilde kafasını salladı.

Hakan bey telefonunu eline aldı ve Adem beyi aradı.

Hakan bey: alo Adem bey nasılsınız?

Adem bey : iyim hakan bey ne oldu ?

Hakan bey : oğlunuz kızıma çok iyi davranıyormuş. Haber verim dedim.

Adem bey: iyi yapmışsınız Hakan bey.

Hakan bey: şirkete görüşmek üzere.

Adem bey: gelirken sizin şirketin hesap dosyalarını da getirin mümkünse.

Hakan bey: tabiki Adem bey.

Hakan bey telefonu kapatınca Adem bey eşine döndü  ve " bizim oğlan sabahleyin işe otelden gitmedi mi ? " diye sordu.

" evet bana sabah arayıp kendisi söyledi " dedi eşi.

" ya Hakan bey yalan söylüyor yada gelinimiz ailesine bizim oğlan için yalan söylemiş " dedi.

" neden öyle dedin hayatım?" dedi eşi.

" sabahleyin Hakan beyin eşi kızını aramış kızda annesine bizim oğlanın ona iyi davrandığını söylemiş " dedi Adem bey.

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin