Alihan ' dan
Üç gün oldu ama Sude hala uyanmadı. Doktor krizden dolayı dedi ama yinede endişeliyiz.Yağız da dün gitti. Dünden beri ondan da haber alamıyorum. Bende iyice sinirlenmeye başlıyorum. Eğer bana yalan konuştuysa ben onu-
" oğlum " dedi annem.
" efendim kraliçem " dedim gülümsemeye çalışırken.
" baban yokken bir şey sorucam " dedi.
" sor tabiki " dedim.
" Yağız...Yağız gerçekten kızımın ruh eşim mi? Biliyorsun ruh eşi konusu hafife alınacak bir konu değil " dedi endişeyle.
" ah kraliçem birde ben bilsem " dedim.
" Yağız nerde ? En son dün buradaydı " dedi.
" bilmiyorum " diye mırıldandım.
" Alihan " Yağızın sesini duyunca arkama döndüm. Yağız yanında bir alfa ve omega ile gelmişti.
" efendim " dedim.
" bu Sudeye benim omegam olduğunu söyleyen omega ve onun gerçek eşi " dedi.
" omegam'ın yaptığı şeyler için özür dilerim " dedi alfa.
" amacı neydi de seni değilde Yağızı alfası olarak gösterdi " dedim sinirle.
Annem elimi tutu sakin olmam için. Alfa omegaya baktı. Omega kafasını eğdi ve
" ben sadece Yağızdan uzak durmasını sağlamak istemiştim " dedi.
" peki neden ? " Dedim kaşlarımı çatarak.
" ben söyleyeyim. Benim başkası ile olmamı istemedi. O yüzden böyle yaptı " dedi Yağız.
" tamam yeter gözümün önünden kaybolun. Yağız sen kal " dedi annem.
Tamam annem sinirlendiğine göre ben masumca oturayım da radarına girmeyeyim. Annem sinirlenince melekten şeytana atlama yapıyor resmen.
" tekrar özür dileriz " dedi alfa ve omegayı kolundan tutup çekmeye başladı.
" Yağız " dedi annem sinirli çıkan sesi ile.
Sadece otur Alihan sakın annenin radarına girme yoksa araba çarpmıştan beter olursun.
" e-efendim " dedi Yağız sesi titriyerek.
" bana bak sakın kızımı üzme yoksa seni ben üzerim tamam mı ? " Dedi sinirle.
" asla üzmem. Gerçekten. Onu çok seviyorum zaten " dedi.
" göreceğiz " dedi annem kafasını sallayarak. Yerine oturdu.
" ne oluyor burda? kim benim güzel eşimi sinirlendirdi ? " Dedi babam.
" yok bir şey hayatım versene bana da bir tost " dedi annem.
" al bakalım güzelim " dedi ve tostların birini anneme verdi.
" Alihan " dedi Yağız.
" söyle " dedim.
" annenizin alfa olmadığına emin misiniz ? " Dedi.
" değil omega o. Ama söz konusu çocukları olunca alfadan aşağı kalmıyor " dedim.
" Yağız " dedi babam.
" buyrun efendim " dedi Yağız.
" kızımın normal bir omega olmadığını biliyor musun? " Dedi babam.
" bir gariplik olduğunu anladım ama bunu ondan duymak istedim " dedi.
" peki ne zaman garipliği fark ettin ? " Dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
Про оборотнейAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...