♡15♡

707 51 11
                                    

Yazardan
Betül ve Murat  evlerine geldiler. Kızlarını odaya bıraktılar. Alihanla salonda oturan Murat neler olduğunu sordu Alihana. Alihan da neler olduğunu detaylı bir şekilde anlattı.

Kızının odasından çıkıp salona gelen Betül eşine döndü ve " kızımız niye uyanmıyor ?  Ateşi de yükselmeye devam ediyor " dedi.

" bilmiyorum güzelim doktor çağırdım birazdan gelir " dedi Murat.

O sırada kapı çaldı. Betül hemen kapıya koştu ve kapıyı açtı. Alihan ise oturduğu yerden arkadaşının iyileşmesi için dua ediyordu.

" hoş geldiniz " dedi Betül.

Doktor kafasını salladı ve içeri girdi. Murat doktorun yanına gidip elini sıktı. Murat eşini ve doktoru alarak kızının odasına girdi.

Doktor kızını muane ederken eşinin tedirginliğini hissetmişti. Eşinin elini tutup elinin üstünü öptü Murat.

Birkaç dakika sonra doktor muane etmeyi bitirmişti. Betül ve Murat merakla doktora bakmaya başladılar. 

" öncelikle kızınıza ateş düşürücü vereceğim. Arada ılık duşa yada ateşi yükselirse soğuk duşa girmesi onun için iyi olur " dedi.

" peki benim kızım kurt olduğu halde nasıl büyü yaptı ? " Diye sordu Murat.

" bence büyüyü kızınız yapmadı " dedi doktor.

" peki nasıl olmuş olabilir " dedi Betül.

" bunu kızınız uyandığı zaman ona sorabilirsiniz " dedi doktor.

" kızımız ne zaman uyanır " dedi Betül.

" zaman gösterecek " dedi doktor.

Doktor eşyasını toplayıp evden çıktı. Murat salona giderken eşi kızının yanına döndü.

" eee Alihan ailen nerde ? " Dedi Murat.

" benim ailem artık yok " dedi kafasını eğerek.

" peki bizim oğlumuz olur musun ? " Dedi Murat.

Aniden gelen soru ile şaşırdı Alihan.

" ben ne diyeceğimi bilmiyorum " dedi kafası eğerek.

" kızıma abilik yaparsın " dedi gülerek.

" şey olabilir " dedi.

" Betüle de bir sorup geleyim ben " dedi ve koltuktan kalkıp kızının odasına gitmeye başladı.

Kızının odasına gelince kapıyı yavaşça açtı. Betül eşine döndü.

" Alihan varya omegam onu oğlumuz olarak ailemize almak istiyorum " dedi eşine.

" sen nasıl uygun görürsen öyle olsun alfam " dedi Betül.

" rızan var değil mi ? " Dedi Betüle.

" evet alfam " dedi.

Eşinden onay alan Murat Alihanın yanına geri döndü.

" ailemize hoş geldin " dedi Alihan.

" teşekkür ederim efendim " dedi Alihan.

" efendim değil baba " dedi Murat.

" peki ef- şey yani baba " dedi.

Hastaneden yazıyorum bu kadar yazabildim.

Sağlığım da bir sorun çıkmazsa birkaç güne yeni bölümü atarım.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 😙

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin