Sude'den
Sabah kalktığım da ilk işim karşı duvara bakmak oldu. Dün gece neler olmuştu öyle.Yatakta oturur pozisyon aldım ve düşünmeye başladım. Gece acaba rüya mı gördüm yoksa gerçek miydi ki ?
Tabiki rüyadır. Gerçek olucak hali yok ya.
Emin misin ~
Tamam gerçekmiş. Etrafıma bakındım ama kimseyi yine göremedim. Oflayıp yataktan kalktım.
Yalnız ben üstümü nasıl degiştiricem bu gölge kişisi beni çok tedirgin ediyor.
Ben bakmam ki ~
Sanan neden inanamıyorum ki ~
Bir dakika ben şuan seninle içimden konuşuyorum.Günaydın.
Nesin sen. Etrafıma bakınıyordum ama kimseyi göremiyordum bu da beni sinir ediyor.
Etrafına öyle bakma gören deli sanar.
Kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Ellerimi çabuk tutup giyindim.
Odama dönünce etrafı iyice süzdüm.
Nerde bu gölge.Alfa geliyor.
Birkaç dakika sonra Çağan amca geldi. Aklıma dün gece gelince sakin olmaya karar verdim.
" günaydın Sude " dedi.
" günaydın Çağan amca " dedim.
" çalışma programını hazırladım " dedi.
" bugün ne var " dedim.
" matematik , ingilizce ve edebiyat var. Sana özel hoca tutum " dedi gülümseyerek.
" tamam. Teşekkür ederim " dedim.
" matematik öğretmeni 10 dakika sonra burda olur " dedi ve odadan çıktı.
Dersine iyi çalış tamam mı?
Sen kimsin ? Sinirimi bozmaya başladın.
Zamanı gelince benimle tanışacaksın.
Of of.
" küçük hanım öğretmeniniz geldi " dedi hizmetçi.
" tamam " dedim ve odadan çıktım.
Ders çalışacağımız odaya gelince içeri de öğretmenimin beni beklediğini gördüm.
" merhaba ben Kumsal bir betayım. Bugün ki dersin matematik " dedi.
" ben de Sude memnun oldum. Hadi derse başlayalım " dedim.
" heveslisin sevdim " dedi ve kitabını açtı.
3 saat matematik çalıştıktan sonra dersim bitmişti. 10 dk mola verdikten sonra ingilizce öğretmeni geldi.
" ben Ahmet ingilizce öğretmenin " dedi.
" Sude memnun oldum. Derse geçsek " dedim.
Öğretmen kafasını salladı ve önüme kitabı koydu. 3 saatte ingilizce dersi gördükten sonra yine 10 dakika mola yaptım.
Acıktım ya. Neyse şu meyvelerden yiyeyim bari. Masada duran meyve tabağından meyve yemeğe başladım.
Ben meyveleri yerken edebiyat öğretmeni geldi. Bende elimi yüzümü sildim ve " hoş geldiniz öğretmenim " dedim.
Öğretmen bir bana bir de tabağa baktı.
" ben Veysel edebiyat öğretmeniyim. Aynı zamanda alfayım. Yemek yemediysen yede gel. Aç karnına ders çalışılmaz " dedi.
" yok öğretmenim ben atıştırdım sadece. Hemen derse başlasak olur mu " dedim.
" sen nasıl istersen " dedi ve gözlüğünü gözüne takıp konuyu anlatmaya başladı.
Edebiyatta da 3 saat çalıştıktan sonra kendimi odaya attım. Birkaç dakika sonra Çağan amca geldi.
" dersin nasıl geçti ? Öğretmenleri sevmediysen değiştire bilirim " dedi.
" sıkıntı yok üç öğretmen de güzel anlatıyor. Dersler iyi geçti sadece yoruldum " dedim.
" iyi. Bundan sonra cumartesi günleri dövüş sanatları dersin var " dedi.
" tamam. Şey ben uyicam da " dedim.
" erken değil mi? " Diye sordu.
" yoruldum. Ben alfa değilim " dedim.
" tamam o zaman iyi geceler " dedi ve odadan çıktı.
'Ben alfa değilim ' öyle mi ? Sen düşündüğümden akıllısın.
Tabi sen ne sandın. Ben galiba sana alışmaya başladım.
Sevindim~
Ama şöyle konuşunca sinir oluyorum.
Aynı annen gibisin.
Annemi nerden tanıyorsun.
Zamanı gelince öğreniceksin.
Sen gölge misin gerçekten ?
Hayır.
Nesin sen ?
Zamanı gelince anlayacaksın.
Peki ne zaman ?
Çok soru soruyorsun. Annenin de çenesi düşüktü.
Annemle doğru konuş. Neyse sesinden anladığım kadar erkeksin.
Evet.
Kaç yaşındasın ?
Beni rahat bırakmayacaksın galiba. 32 yaşındayım. Allah aşkına daha soru sorma. Yat uyu.
Tamam tamam sustum. Ha şey ben sana ne diye seslenmeliyim.
Eren diye.
Gerçek ismin değil değil mi ?
Akılı kız. Hadi uyu.
İyi geceler Eren.
İyi geceler Sude.
Ben aslında bu kitaba bölüm yazmicaktım ama herkes sevilmek ister'e yazıcağıma buna yazınca yazmaya devam ettim.
Sizce Eren ( gölge ) Sudenin annesini nerden tanıyor olabilir ?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
WerewolfAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...