♡16♡

700 45 3
                                    

Sude'den
Karanlık her tarafımı kaplamıştı. Nereye gitsem karanlıktı. Beyaz bir ışık gördüm. Yavaş yavaş beyaz ışığa doğru gitmeye başladım.

Beyaz bir kapının önüne geldim. Kapı etrafa beyaz ışık saçıyordu. Arkama baktım. Geldiğim yol tamamen kapkaranlıktı.

Kapının kolunu tutum yavaşça kapıyı açtım. Beyaz ışık gözlerimi kamaştırdığı için gözlerimi kapatım. Gözlerimi yavaşça açtım. Gözlerim ışığa alıştığı zaman etrafa bakındım.

Her yerde çiçek vardı. Şelalenin sesini duyabiliyordum. Yanımdan bir tüy geçti. Geçen beyaz tüyü takip etmeye çalıştım. Tüy güllerin arasında durmuştu. Birden etrafımı beyaz tüyler sardı. Ellerimi gözlerime siber  ettim.

Gözlerimi tekrar açınca bana gülümseyerek bakan birini gördüm. Beyaz bir kanadı vardı. Kanadına göre beyaz bir elbise giyiyordu.

" sende kimsin ? " Diye sordum.

" ben senin koruyucu meleğinim Sude " dedi.

" koruyucu melek mi ? " Dedim.

" evet. Sen özelsin Sude " dedi.

" benim neyim özel ki " dedim.

" Sude sen içinde hem alfa hemde omega kurdu yaşatıyorsun. Emin ol ki senin gibi olup kurtları tarafından öldürülmüş kişiler var " dedi.

" ben ne diyeceğimi bilmiyorum " dedim.

Gerçekten de ne diyeceğimi bilmiyorum. Birden gökyüzü karardı. Etrafımı bu sefer siyah tüyler sardı. Koruyucu meleğimin yanında siyah kanatlı , siyah elbiseli biri belirdi.

" merhaba Sude " dedi gülümseyerek.

" merhaba sen kimsin ? " Dedim.

" ben de koruyucu meleğinim Sude " dedi.

" sen siyahsın sende beyaz bu ne demek " dedim.

" şöyle düşün ben omegan gibi nazik ve yardım seversem. Siyahta alfan gibi kaba ve öfkeli. Sadece senin gibi olanların koruyucu melekleri olabilir " dedi beyaz melek.

" beyaza katılıyorum " dedi siyah melek.

" peki ben nerdeyim ? " Dedim.

" rüya âlimi " dedi siyah melek.

" birşey sorabilir miyim ? " Diye sordum.

" tabiki " dedi beyaz melek.

" en son Erene kafa tutuyordum yani galiba. Daha sonra ne oldu ? " Diye sordum.

" sana ben yardım ettim " dedi siyah melek.

" nasıl ? " Diye sordum.

" koruyucu meleklerin korumak için kendine özgü yetenekleri vardır " dedi beyaz melek.

" sizin ne peki ? " Diye sordum.

" ben seni korumak için karşında ki kişiyi bayıltıp etkisiz hale getiririm " dedi beyaz melek.

" ben ise daha ağır saldırı altında kaldığın zaman gelirim ve saldırıyı yapanları öldürürüm " dedi siyah melek.

" tamam anladım " dedim.

Birden yer sallanmaya başladı.

" korkma. Sadece uyanıyorsun. Sakın unutma biz her zaman seni korumak için yanında olucaz " dedi beyaz melek.

Etrafım kararırken kendimi karanlığa bıraktım. Gözlerimi açtığım da kendimi tanımadığım bir evde buldum.

Havada ki fenemom kokusu ile annemin ve babamın bu evde olduğunu anladım. Evde başka bir fenemom kokusu vardı ama kim olduğunu çıkaramadım.

Yataktan yavaşça kalktım. Her tarafım tutulmuş. Ayaklarım ve bacaklarım karıncalanıyordu. Yavaş yavaş kapıya doğru gitmeye başladım. Kapıyı yavaşça açtım.

Duvarları tuta tuta salon olduğunu düşündüğüm odaya ilerlemeye başladım. Salondan konuşma sesleri geliyordu.

Dikkatlice salona girdim. Ama kimse yoktu. Sessi takip ettim ve balkon da oturan annemi , babamı ve Alihanı gördüm.

Annem başını babamın omzuna koymuştu. Alihan ise üzgün bir şekilde oturuyordu. Ses çıkarmadan onlara yaklaşmaya başladım.

" naber " dedim.

" iyi senden " dedi Alihan yüzüme bile bakmadan. Daha sonra kafasını kaldırdı ve bana şaşkın bir şekilde bakmaya başladı. Oturduğu sandalyeden kalktı ve " Sude " deyip sarıldı.

Annem ve babam Alihan benden ayrıldıktan sonra hemen sarıldılar. Annem ağlamaya başladı.

" asla uyanmayacaksın sandım kızım. Çok korktum annem " dedi ve bana daha sıkı sarıldı.

" canım kızım hadi gel de otur " dedi babam.

Annem benden ayrıldı ve beni sandalyeye oturttu. Ben annemin ve babamın ortasına oturdum. Alihan ise karşımıza oturmuştu.

" ne zaman uyandın güzel kızım " dedi babam.

" az önce baba " dedim.

" keşke yanından ayrılmasaydım " dedi annem gözlerindeki yaşları silerken.

" sorun yok anne " dedim gülümseyerek.

" seni özledim kardeşim " dedi Alihan.

" kardeşim ? " Dedim tek kaşımı kaldırarak.

" kızım sen uyurken annen ve ben Alihanı ailemize aldık yani artık o senin abin " dedi babam.

" abim " dedim ve Alihana baktım.

" ne yoksa beğenemedin mi ? " Dedi sırıtarak.

" sen ne anlarsın abilikten " dedim sırtımı sandalyeye yaslarken.

" aç mısın güzel kızım " dedi annem.

" kurt gibi " dedim.

" hemen sana yemek yapim sonuçta bir aydır uyuyorsun gerçekten aç olmalısın " dedi annem.

Annem mutfağa giderken babama döndüm.

" ben bir aydır uyuyor muyum ? " Dedim.

" malesef ama uyandın güzel kızım " dedi babam.

" ben gerçekten acım " dedim.

Karnımın gurultusu bile duyuluyordu.

" tamam ben annene yardım edeyim o zaman " dedi ve annemin yanına mutfağa gitti.

" söyle bakalım abicim nasılsın " dedi Alihan.

" iyi abicim sen nasılsın " dedim.

" iyim " Dedi.

Masadan kalktı ve içeri girdi. Bende gök yüzüne bakmaya başladım. Birkaç dakika sonra annem ve babam yavaş yavaş yemekleri getiriyorlardı.Alihan elinde bir hediye ile yanıma geldi.

" bu senin için " dedi ve bana uzatı.

" teşekkür ederim " dedim ve hediyeyi açtım. İçinde ay şekilde bir kolye ve yine ay şekilde bir küpe çıktı.

" bunlar çok güzel teşekkür ederim " dedim.

" önemli değil ufaklık " dedi.

" ben ufaklık değilim senden sadece iki yaş küçüğüm " dedim.

" sonuçta iki yaş küçüksün " dedi sırıtarak.

Tam bir şey diyeceğim sırada annem ve babam geldi. Ellerindeki tabakları bırakıp iki yanıma yerleştiler. Annem bir taraftan babam bir taraftan yemek dıkıyordu ağzıma. Alihan ise halime altan altan gülüyordu.

Yemeğimizi yedikten sonra yatmaya gittik annem benimle yatacaktı. Yatmadan önce duşa girdim. Duştan sonra beni yatakta bekleyen annemin yanına gittim ve yatım.Annemin fenemomu ile uyumaya başladım.

Final yakın okurlarım.

Diğer bölümde görüşmek üzere 😍😘

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin