Sude'den
Bir hafta olmuştu. Abimin kızgınlığı bitmişti. Bende bir hafta boyunca ruh eşim olan Yağızla mesajlaştım. Eve gidip anneme söylemek için sabırsızlanıyorum.Eve gideceğim için eşyalarımı topluyordum. Evdekilere ruh eşimi bulduğumu ve onunla konuştuğumu söyleyince nasıl tepki verecekler acaba.
Eşyalarımı toplayınca otelden ayrıldım. Babam beni almak için arabayla gelmişti.
Babam arabadan indi ve yanıma geldi." babacım nasılsın özledim seni " dedim ve sarıldım.
" bizde seni özledik kızım " dedi ve bana sarıldı.
" Murat "
Babama seslenen sese döndük. Babam karşıdaki adamı görünce beni arkasına aldı.
" senin burda ne işin var! " Diye bağırdı.
" sana demem gereken şeyler var Murat lütfen bir dakika dinle beni " dedi adam.
" seni niye dinlim " dedi babam.
" hiçbir şey göründüğü gibi değil Murat " dedi adam.
" sana niye inanayım " dedi babam.
" ister inan ister inanama ben anlatim sen karar ver Murat " dedi adam.
" baba bu kim ? " Dedim merakla.
" bu o mu ? " Dedi beni gösterip.
" baba " dedim ve babamın koluna tutup.
" torunum " dedi.
" Sude "
Bana seslenen sese döndüm. Bunun burda ne işin var.
" senin burda ne işin var " dedim.
" ne o beni gördüğüne sevinmedin mi ? " Dedi Kiraz.
" dur biraz sen benim adımı nerden biliyorsun " dedim.
" Yağızla konuşurken duydum şekerim " dedi.
" ne istiyorsun be " dedim.
" alfamdan uzak durmanı " dedi.
" senin alfan mı ? " dedim şaşkınlıkla.
" evet. Al bu da kanıtı " dedi ve mührünü gösterdi.
" nasıl " diyebildim.
" artık Yağız bana ait ondan uzak dur " dedi ve gitti.
" kızım Yağız kim ? " Dedi bana babam.
" baba " dedim ve ona sarıldım.
" kızım ne oldu ? " Dedi.
" anlamadın mı Murat ? Kızın Yağız denen alfadan hoşlanıyormuş " dedi adam.
" ne? Doğru mu ? Sana birşey yaptı mı ? " Dedi babam.
" baba o benim " diyebildim ağlarken.
" o senin ne ? " Dedi babam.
" ruh eşimdi " dedim.
Babam ve adam bana şaşkın şaşkın bakmaya başladılar. Bende daha fazla ağlamaya başladım. Babam bana sarıldı ve beni kucağına alıp arabaya bindirdi. Daha sonra adamın yanına gidip bir şeyler diyip geldi.
Ben gizli gizli ağlamaya devam ederken eve gelmiştik. Arabadan hemen inip eve hızlı adımlar ile girdim. Bana seslenen annemi ve Alihanı esgeçerek odama çıktım ve kapımı kitledim.
Ne kadar da sevinmiştim ruh eşimi bulduğuma. Ne güzel hayaller kurmuştum ben onunla. Ama o gitmiş o sarı çiyan omega ile mühürlenmiş.
Ben ağlamaya devam ederken telefonum çaldı. Elime alınca Yağızın aradığını gördüm. Bir umutla açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
Hombres LoboAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...