Sude'den
Yataktan kalkmaya çalıştım ama kalkamadım. Sanki bedenim yatağa çivilenmiş gibiydi. Odamın kapısı açılınca sessiz olup dinlemeye başladım." bu benim torunum mu ? " Dedi.
" evet efendim. Ona verdiğim uyku ilacı sayesinde uyuyor " dedi.
" beni tanısa sever mi ki? " Dedi.
" ona kalmış bişi " dedi.
İkisi konuşurken onları dinlemeye devam ettim.
Yemeğine uyku ilacı katmış ve bende sana hızlı ye dedim.
Suçlama kendini bilemezdin.
Evet Sudeye katılıyorum. Üzme kendini alfa.
Kapıdan ses gelince gittiklerini anladım. Gözlerimi yavaşça açtım. Daha güneş doğmamıştı.
B-ben annemin kurdunu hissetim.
Sana ne demiştim ben. Hem öyle bir- bir dakika bende babamın kurdunu hissetim sanki.
Neler oluyor size.
Yolunda gitmeyen bir şeyler var.
Annem...annem bize çağırıyor.
Babam da bize çağırıyor.
Siz ikiniz iyi misiniz ? Onlar gözlerimizin önünde öldüler ya.
Ya kurtlarım delirdi yada gerçekten hiçbir şey göründüğü gibi değil.
Yataktan kalkıp sessizce Alihanın odasına gittim. Alihanın omzuna dokundum.
" ne oldu " dedi.
" burdan gitmeliyiz kalk " dedim.
" ne- "
" soru sorma da kalk " dedim.
Alihanı kaldırıp evden gizlice çıktık. Kurtlarım nereye gitmemiz gerektiğini söylüyor bizde onlara uyuyorduk. Issız bir ormana gelmiştik. Güneş doğmaya başlamıştı. Bu bizim için iyi birşeydi.
Ormanın içine girdik. Ormanda cırcır böceklerin'in , kuşların sesleri vardı. Burası çok huzur vericiydi. Yürümeye devam ettik. Bir göle vardık.
" Sude lütfen oturalım. Hem bana ne olduğunu anlat " dedi.
" tamam. Ben Eren de garip birşey fark ettim ama tam olarak bilmiyorum. Annemle babamın kurtlarını da hissetim. Gerçekten garip şeyler oluyor " dedim.
" Sude sen hem omega hemde alfa mısın gerçekten? " Diye sordu.
" evet " dedim.
" onları nasıl kontrol ediyorsun ? " Dedi.
" etmiyorum ki " dedim.
" ya birisine zarar verirlerse " dedi.
Patim kaşınıyor Sude sustur şunu.
" Ali susmasan alfa kurdum sana saldırıcakmış " dedim.
" tamam sustum büyüksün abla " dedi gülerek.
" ha şöyle yola gel " dedim.
" ....birşey diyemiyorum sana. Eee biz neden burdayız ? " Dedi.
" annem ve babam yakınlarda Ali. Onları bulmak ve burda neler döndüğünü öğrenmek istiyorum ( evet bende merak ediyorum burda ne döndüğünü. Neyse yazar kaçar iyi okumalar. Oy verdin mi bakam :) ) " dedim.
" bende merak ettim şimdi " dedi.
" hadi kalk'ta gidelim " dedim.
Alihan kafasını salladı ve kalktı. Ben de kalkınca yürümeye devam ettik. Göleti arkamızda bıraktık. Ormanın içine doğru gitmeye devam ettik. Bir ev gördük. İçim ürperdi bi an sanki biri bizi izliyormuş gibi hissetim. Yavaş adımlarla kapıya yaklaştım. Alihan arkamdan geliyordu. Kapının aralık olduğunu fark ettim. Kapıyı hafifçe itirdim. Kapı açılınca temkinli adımlarla içeri girdim. İçeri girince kapı birden kapandı. Kapı o kadar hızlı kapandı ki evin içi kapının sesi ile inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
WerewolfAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...