Yazardan
Adem bey , Hasan beyin çocukları boşamaması için uğraşıyordu.Adem bey " bakın mühürü hamileyken bozarsak iyi olmaz hem anne hemde çocuk için " dedi.
Hasan bey " aldırırız bebeği olur biter " dedi.
Bunu duyan Betül " öldürün beni ama bebeğime zarar vermeyin " dedi.
Betül'ün Annesi kızının yanına gidip 'sus' işareti yaptı.
Konuşmalar sırasında odanın kapısı çaldı. Selin hanım kapıyı açınca karşısında Muratı gördü.
Hasan bey " senin burda ne işin var. Hangi yüzle geldin buraya!!! " Diye bağırdı.
Murat Hasan beyin önünde diz çöktü ve " ben sizden af dilemeye geldim. Gururumu kenara atıp sizden af diliyorum. Hatam'ı anladım. Lütfen eşimden ayırmayın beni " dedi.
Hasan bey " git kızımın önüne diz çök ve ondan af dile " dedi.
Murat hiç tereddüt etmeden omegaya yaklaştı ve önünde diz çöküp " özür dilerim omegam sana haksızlık ettim. Hak ettiğin değeri veremedim. Af edebilir misin beni ? " Dedi.
Betül Muratın yanına yavaşça oturdu ve " affettim ben seni üzülme " dedi.
Murat omegaya sarıldı ama bir öksürük sesi duyunca ayrıldı.
Hasan bey " bir daha sakın kızımı üzme yoksa-- "
" kurdumun üzerine yemin ediyorum bir daha omegamın gözünden bir yaş bile gelmeyecek gelirse de mutluluktan gelicek " dedi Murat.
Hakan bey " tamam ama üzmek yok " dedi.
Murat'ta kafasını salladı.
Omegasına yaklaştı ve " evimize gidelim mi omegam " dedi.
Omega önce ailesine baktı. Onlardan onay alınca alfasının elini tutu.
Murat ve Betül eve gitmeye başladılar. Betül manav'ın yanından geçerken karpuz gördü ve canı çekti ama gel gelelim bunu Murat'a demesi vardı.
Betül Murat'a döndü. " alfa...şey...birşey isteyebilir miyim ? " Dedi.
Alfa arabayı durdurdu ve " söyle omegam " dedi.
Betül " şey...mmh...benim canım şey çekti..." dedi ve sustu.
Murat eşinin elini tutu ve " söyle hadi çekinme " dedi.
Betül de " karpuz " dedi kafasını eğerek.
Murat " tamam utanma alırız. İyi ki mevsimin'deyiz hemen bulur ve alırız " dedi.
Murat arabayı tekrar çalıştırdı ve manav'a doğru gitmeye başladı.
Manav'a gelince arabayı durdurdu ve Betül'ün kapısını açıp dışarı çıkardı.
Murat " canın başka birşey çekerse çekinmeden söyle tamam mı ? " Dedi.
Betül de sadece kafasını salladı.
Manavcı " buyrun ne alırdınız ? " Diye sordu.
Murat " karpuz var mı acaba ? " Diye sordu.
Murat karpuz alırken Betül de manav'ı geziyordu ama eşinden de uzaklaşmıyordu.
Betül eriklerin yanına gidince. Canı erik'te çekti.
Murat Betül'ün neye baktığını anlayınca manavcı 'ya " iki kilo da erik verir misiniz ? " Dedi.
Betül Muratın koluna girdi ve " teşekkür ederim " dedi.
Manavcı " abla hamile galiba " dedi.
Murat " evet ilk bebeğimiz " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
LobisomemAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...