Sude'den
Sabahleyin kan ter için de uyandım. Rüyam da annemi ve babamı görmüştüm. Cansız bedenlerini kanlar içinde yere düşerken görmüştüm.Anlımdaki teri sildim ve yataktan kalktım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Arkamdaki gölgeyi görmeyle çığlık attım.
Benim niye bağırıyon ?
Sen kim- ha Eren.
" Sude ne oldu iyi misin? " Diye sordu Çağan amca.
" evet iyim sabuna bastım da düştüm " dedim.
" bir yerine birşey olmadı ya " dedi.
" yok iyim ben " dedim.
" tamam ben odadan çıkıyorum " dedi ve kapı sesi duydum.
Ben bu adama ayar oluyorum.
Bende. Şey gitsene sen.
Niye ?
Sapık mısın duş alıcam.
Öyle söylesene.
Eren odadan çıkınca hemen duşa girdim.
Duş'un altında öylece durup düşünmeye başladım.
Erenin de bu işte bir çıkarı olmalı. Kimse öylesine birine yardım etmez.
Dedemi ve Çağan amcayı öldürünce elime ne geçicek. Hıh tabiki bir şirket ve koca bir miras bunu kim istemez ki.Aklıma rüyam gelince elimi duvara vurdum. Güçlü olsaydım ailemi kaybetmezdim.
Herşey dedem olucak adam ve adamları yüzünden oldu. Peki diğer dedem nerde ? Bunca zamandır haber alamamıştı annem ve babam.
Keşke annem ve babam hiç onları kurtarmasaydı. Keşke o gün ölseydiler.
Banyomu bitirip üstümü giyinip lavabodan çıktım. Saçlarımı kurutup ördüm.
Daha sonra annemin bana verdiği Dolunay şekildeki kolyeyi giydi.
Kısa kolumu düzeltirken Erene seslendim. Tabiki her zaman olduğu gibi içimden seslendim.
Söyle bakalım ne oldu ?
'Annemi nerden tanıyorsun'dedim aynaya bakarken.
Söylemek zorunda mıyım ?
Değilsin ama benim bilmeye hakkım var. Sonuçta annem.
Haklısın ama dediğim gibi zamanı gelince benim kim olduğumu anlayacaksın.
'Yoksa anneme aşık mıydın ?' Şakasına söylemiştim ama Erenden ses gelmeyince aynaya bakmayı bıraktım ve ' sen gercekten anneme'mi aşıktın ' dedim.
Evet.
Dedi üzgün bir sesle.
Anladım.
Derse geç kalacaksın.
Ben gidiyorum o zaman.
Odamdan çıktım ve ders işlicem odaya gittim. İçeri girince öğretmenimin geldiğini gördüm.
" kusura bakmayın geç uyandım. Şey sizin için sorun olmasa kahvaltı yapabilir miyiz ? " Diye sordum.
" tabiki. Ben Melek. Bir omegayım aynı senin gibi " dedi.
" memnun oldum öğretmenim. Ben Sude " dedim.
Yemek odasına giderken konuşmaya devam ettik.
" sizinle hangi dersi işlicem ? " Dedim.
" ben sana omeganla ilgili ders vericem " dedi.
Kafamı salladım. Yemek salonuna gelmiştik. Öğretmenimle kahvaltımı ettim ve ders çalışmaya başladık.
Omegamla ilgili dersim bitmişti. Ne kadar da az şey bildiğimi öğrenmiştim. Mesela kızgınlık diye bir şey varmış. Tabi derste anlatılan normal omegalar için bense normal değilim.
Evden dışarı çıktım. Arka bahçede gülerin içinde yürümeye başladım.
Hepsi öyle güzel kokuyordu ki kendimden geçiyordum.Annem hep bana bir gül gibi ol derdi. 'Hep bir dikenin olsun seni sadece gerçekten sevenler tutsun ' derdi.
Gülü kopartacaktım ki babamın sesini duydum bi an ' her çiçek dalında güzel kızım ' demişti bana.
Elime düşen göz yaşım ile ağladığımı anladım. Daha sonra göz yaşımı sildim. Ben güçlü olmalıyım ağlamamalıyım.
Yine babamın dediği bir cümle geldi aklıma. ' ağlamak zayıflık değildir kızım bunu sakin unutma ' derdi hep bana.
Biraz daha ilerleyince düz yeşillik olan bir yer gördüm. Oraya gittim ve bir ağacın altına yatım. Yaprakları hışır hışır ediyordu. Rüzgarla birlikte dans ediyorlardı adeta.
Bir kaç dakika geçmişti ki yanıma biri geldi.
" ben Alihan memnun oldum " dedi.
" bende Sude " dedim.
" ben evde çalışan hizmetçilerden birinin çocuğuyum " dedi.
" hm. İyi en azından ailen yanına da " dedim dalgınlıkla.
" evet " dedi gülümseyerek.
O gülümseyince nedense benim de gülümsedim.
Alihan ile biraz daha zaman geçirdim. Daha sonra beraber eve döndük.
Eve gelince kendimi hemen yatağa attım.
" Sude gel akşam yemeği ye " dedi Çağan amca.
" gerek yok uyicam ben " dedim.
" Tamam " dedi ve odadan çıktı.
O odadan çıkar çıkmaz Eren geldi.
Uykusu mu varmış Sudenin.
Evet. Saçımı okşar mısın lütfen annem hep rahat uyumam için okşardı.
Bilmem ki.
Hadi da sadece saçımı okşican.
Eren yavaşça yatağıma doğru gelmeye başladı.Saçım da bir el hissedince içime bi rahatlama geldi ve kendimi karanlığa bıraktım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡♡
Paragraf arası yorum yaparsanız sevinirim ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
WerewolfAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...