♡7♡

1K 72 7
                                    

Sude'den
Gözlerimi açtığım da siyah bir odadaydım. Yavaşça yataktan kalktım. Oturur pozisyona geçtim ve etrafıma bakınmaya başladım.

Odanın tamamı siyah renkli. Koltuktan perdeye kadar. En çok ilgimi çeken odadaki kitaplar oldu. Annem gibi kitap okumayı seviyorum.

Annem ve babam ne oldu onlara gerçekten öldüler mi ? Peki nerdeyim ben ?

Düşüncelerimi bölen kapının açılması oldu.

" iyi misiniz küçük hanım ? " Dedi hizmetçi olduğunu düşündüğüm kişi.

" evet iyim ama ben nerdeyim ? " Diye sordum.

Hizmetçi soruma cevap vermek yerine elindeki tepsiyi önüme bıraktı ve " afiyet olsun " deyip odadan çıktı.

Tabiki tepside ki yemeği yemicem. Daha nerde olduğumu bilmiyorum. Babam hep ' her konuda kurnaz ol ' derdi.

Aklıma yine annem ve babam gelince gözlerim doldu. Gözlerimin önünde can verdiler.

Mutluyum bir taraftan çünkü annem ve babam birbirlerinden ayrılmadılar.

Odamın kapası çalınca " gel " dedim.
İçeri babam yaşında, yapılı , kokusundan alfa olduğunu beli olan biri girdi.

" merhaba küçük omega " dedi.

Aklıma hemen babamın dediği geldi ' kimse senin gerçekte kim olduğunu bilmemeli yoksa bunu kötülük yapmak için kullanabilirler ' derdi.

" sizde kimsiniz? " Dedim.

Adam yanıma oturdu. O oturunca bende adamdan uzaklaşmak için yatağın diğer tarafına doğru gittim.

" korkma benden. Ben babanın arkadaşı Çağan. Senden özür dilemek istiyorum. Biraz daha erken gelebilseydim annen ve babanı kaybetmecektin " dedi.

" bize saldıranlara ne oldu ? Annem ve babamın c-cansız bedenleri nerde ? " Dedim zorla.

" yarın ailen için cenaze yapıcaz. Size saldıranlar ise çoktan öldü merak etme " dedi.

Sadece kafamı salladım. Annem ve babamın ölüm anı gözümün önüne gelince gözümden bir yaş kaçtı. Yavaşça ağlamaya başladım.

" ağla içini dök " dedi Çağan.

Ağladım sesim kısılana kadar hemde. Çağan amca ise bana sarıldı.

" rahatladın mı ? " Dedi.

Kafamı salladım.

" tepsideki yemeklere dokunmamışsın bile. Hadi ye " dedi.

" tamam " dedim ve yemeye  başladım.

Ben yemeğimi yiyene kadar yanımda durdu. Yemeğim bitince tepsiyi aldı ve saçımı okşayıp " hadi uyu yarın annen ve babanın cenazesi var " dedi.

Yatağa yatım ve yorganı kafama kadar çektim. Şimdiden annemi ve babamı özlemiştim.

Kapının sesini duyunca Çağan amcanın gittiğini anladım.

Ne zaman uyuduğumu bilmiyorum ama sabahleyin gözüme gelen güneş ışığı ile sabah olduğunu anlamıştım.

Kapının tıklandığını duyunca " gel " dedim. Gelen dün bana yemek getiren hizmetçiydi.

" küçük hanım sizi cenaze için hazırlamalıyım " dedi. Bende sadece kafamı salladım.

Hizmetçi abla bana siyah bir eşarp , uzun kolu siyah bir kazak altıma da siyah bir pantalon giydirdi.

Odadan çıktık. Hizmetçi abla önde ben arkada gidiyordum. Evin önüne gelince Çağan amcayı gördüm. Oda tamamen siyah giyinmişti.

Arkamda kalan eve bakınca evin ev olduğuna inanamadım. Ev değil saray âdeta.

Ruh Eşim ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin