Sude'den
Yavaşça yataktan kalktım. Güneş daha doğmamıştı. Yatakta oturur pozisyon alınca düşünmeye başladım. Eren gerçekten annemi mi seviyordu ? Acaba benden nefret ediyor mu ki ?
Nefret etse niye bana yardım etsin o da var. En iyisi Eren'le konuşmak.Eren amca.
Amca mı oldum şimdi ben.
Dedi ve gölgelerin içinden çıktı.
Sana Eren diyince kendimi rahatsız hissediyorum. Amca desem sorun olur mu ?
Olmaz tabiki ama biz bunu konuşmayacağız değil mi ?
Evet. Amca sen gerçekten annemi seviyor muydun ?
Evet çok seviyordum. Hala da seviyorum. O da beni seviyordu ama babanı da seviyordu. Onu arada bırakmak istemedim. Gittim. Ondan uzak olmak istedim.
Dedi ve sustu.
Peki benden nefret ediyor musun ?
Hayır. Sen annenden bana emanetsin. Belki onu koruyamadım ama seni ne olursa olsun koruyacağım.
Gülümsedim. O da bana gülümsedi. Ama birden kafasını kapıya çevirdi ve - sanırım - kaşlarını çatı.
Ne oluyor?
Dedim. Eren amca bana sus işareti yaptı ve kapıdan çıktı. Birkaç dakika sonra geri geldi.
Adem deden geldi. Çağanın planını öğrenmiş. Seni arıyor evde hemen burdan gitmeliyiz.
Dedi ve beni kolumdan tutup yataktan kaldırdı. Pencereyi açtı. Birşeyler mırıldandı. Koluma baktığım da Eren amcanın elinin insan eline benzediğini fark ettim.
Demin önce Eren amca büyü mü yapmıştı bana mı öyle geliyor ?
Ben şaşkınca Eren amcaya bakarken o benimle beraber camdan atladı. Evin arka tarafındaydık. Çalılarda hışırtı olunca Eren amca beni arkasına aldı.
Çalıların içinden çıkan Alihan'ı görünce yanına gittim.
Alihan " Sude...kaç...seni...seni arıyorlar " dedi nefes nefese.
Eren amca kolumdan tutup çekince bende Aliha'nın kolundan tutum ve çektim. Eren amca bana ve Alihan'a baktı.
" hadi gidelim burdan " dedi Eren amca.
" DURUN ORDA !!! " dedi biri.
Etrafımızı alfalar sarınca Eren amca beni ve Alihanı kollarının arasına aldı.
" benden kurtulabileceğini mi sandın küçük omega " dedi dedem olucak adam.
Alfalar bize yaklaşıyordu. Alihan'la Eren amcaya baktım. Onları da kaybedemezdim. Yine sevdiğim kişilerin gözlerimin önünde ölmesine izin veremem.
Yardım edebilirim ama kendini bana bırakmalısın omega.
Dedi alfa kurdum. Eğer kontrolü ona bırakırsam ne olur cidden bilmiyorum.
Alfalar dipimize kadar gelmişlerdi. Bende bedenimi alfam'a bırakmaya karar verdim.
Gözlerimi kapatım ve karanlığın ruhumu çekmesine izin verdim.
Yazar'dan
Sude dizlerinin üstüne düşünce Eren onu tutmaya çalıştı ama kolunu tutan alfa yüzünden Sudeyi tutamamıştı.Adem bey Sudeye yaklaşmaya başladı. Elinde tutuğu silahı Sudenin kafasına dayadı.
Silahtan ses çıktı. Eren Sudeye bakınca Sudenin Adem beyin silah tutuğu elini tutuğunu gördü.
" zaman gelir devaran döner Adem bey " dedi Sude alfa sesiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşim ( Tamamlandı)
WerewolfAnnem ve babam aile görüşü ile evlenmişti. ilerleyen zamanlar da babam eve gelmez olmuştu. Taki annem bana hamile kalana kadar. Babam bunu öğrenince annemin yanında ayrılmamış. Annem beni doğrurken çok zorlanmış ve rahmine zarar gelmiş... Benim haya...