~ 1. rész ~

543 22 1
                                    

[ Jimin ]

- Kedves osztály! Új gyereket köszönthetünk köreinkben.- mondta osztályfőnököm. Egy fekete hajú srác lépett be az osztályba.

-Kérlek mutatkozz be nekünk!- bátorította a srácot.

- Amm.. Min Yoongi vagyok, de hívhattok Sugának is. 16 éves vagyok, és most költöztem ide Seoulba, mert az anyukám itt kapott új állást. Szeretek zongorázni és zenéket írni. Nagyjából ennyi.

- Köszönjük. Most kérlek ülj oda Hoseok mellé. Yoongi elindut Hoseokhoz, és helyett foglalt mellette. Pedig nagyon reméltem, hogy az ofő mellém ülteti..

Miket is beszélek?! Mellettem itt ül Taehyung... aki megint Jeon Jeonggukot - vagy más néven Jungkook - nézi. Hiába mondom neki, hogy tetszik neki, soha nem akarja bevallani.. Pedig látszik rajta. Mindig ha hozzá szól vagy hozzá ér, az arca egy paradicsoméval lesz egyenlő. Na de most vissza Yoongihoz..

A gondolatmenetem a csengő zavarta meg. Már mindenki kiment a teremből kivéve én meg Suga.

-Kérlek, Jimin körbevezetnéd az új tanulónkat az iskolában? Mivel ez az első óra van egy csomó időtök! Majd én leigazolom mind a kettőtöknek.

-Rendben.. Akkor me-félbeszakítva mondandóm kezdett bele ő is.

- Akkor induljunk.. Nem nagyon akarok eltölteni itt sok időt. - vágott durcis fejet. 1.Hogy került ez az ajtóba?! Az előbb még pakolta a cuccait.. 2. Meg olyan jól néz ki amikor ezt csinálja..

-Hahó? Indulhatunk?- csettingetett az arcom előtt. Remélem nem vette észre, hogy éppen a gyönyörű arcát néztem.


[ Yoongi ]

Nagyon elbambult. Nem tudom mit nézhetett, de az feltűnt, hogy engem néz. Elég furcsa egy gyerek.

-Hahó? Indulhatunk?- csettingettem az arca előtt.

-J-Ja persze! Bocsánat.. - kért bocsánatot. Mondjuk nem értem miért kért.

-Akkor induljunk meg. - mondta Jimin? Ha jól hallottam, hogy ez a neve.


~ 2 óra múlva~

- És hát ez lenne az iskolának a másik épülete, ebben van a tornaterem. - vezetett végig a fiú.

Ez volt az utolsó ,, állomásunk ". Közben az is kiderült, hogy Park Jimin a teljes neve. Nagyon kedves a srác. Mondhatni barátok is lettünk.


[ Jimin ]

- Na és hát itt ér véget az iskola bemutatása.- mondtam egy mosollyal az arcomon. Szerintem barátok lettünk.. Ez is haladás.. nem? Nagyon kedves és vicces. Először ha látod egy behúzódó fiút látsz.. de ha jobban megismered nagyon kedves.

- Most hova mész?- kérdeztem. Mert miközben gondolkoztam menni készült.

- Hát umm... haza?- mondta elég flegmán

- Hát jó. Menjél. -válaszoltam vissza neki ugyan abban a stílusban ahogy ő is. Elég szarul esett,hogy így mondtam neki. Eddig senkinek se mondtam így. Na mindegy...

- Oké.. Oda is készültem.. Hát akkor szia. Holnap találkozunk!- mondta egy aranyos mosollyal. Úristen de aranyos, igaz még nem láttam így .

El is ment. Úgy ment el, hogy el se köszöntem.. Valaki hirtelen a hátamra ugrott. Taehyung.

- Heló, te kis hős szerelmes. - kuncogott.

- 1. nem vagyok szerelmes, 2. Ne ijesztgess..

- Látom a szemeiden. Figyelj legjobb barátok vagyunk. Már kiskorunk óta. Felismerem ha tetszik valaki.- vágott perverz fejet.

- Na hagyjál már!- kuncogtam és boxoltam bele egy kicsit a vállába.

Olyan hamar telik az idő, hogy észre se vettem, hogy mindjárt otthon vagyok. Mind a ketten mondtunk egy ,, szia holnap találkozunk "- ot, és én már indultam is haza. Haza érve egyből felmentem a szobámba.

- Szia anya!- mondtam neki miután becsuktam magam után az ajtót.

- Szia kicsim! Most el kell mennem de jövök hamar. Ja meg új szomszédaink vannak.. Ha kopognak ők lesznek azok. Csináltam nekik sütit add oda nekik és ennyi. Na puszi!- kiabált fel anya. Miután elmondta hallottam, hogy becsapja az ajtót. Biztos siet valahova.. Na mindegy.. Én leültem házit csinálni. Elég jó tanuló vagyok.

Csöngettek. Biztos, hogy az új szomszéd az! Már nagyon kíváncsi vagyok kik azok!


Mikor kinyitottam az ajtót, nem hittem a szememnek..








Ez lett volna az első rész! Remélem tetszett eddig nektek! Most kezdtem el írni, és remélem, hogy még sokat fogok is!!Tudom, hogy egy kicsit rövid lett, de majd a kövi részt próbálom hosszabbra írni! De addig legyetek jók

Puszi❤

~Fogadásból szerelem~{ yoonmin }|BEFEJEZETLEN|Where stories live. Discover now