,,- Yoongi baba?~ kérdeztem meg már elég ittasan..
- Yoongi baba mi?- kérdezte miközben a kezét derekam köre tette.- Cuki..-kuncogott magában.-Na de igen Chimmie?
- Hát umm.. Megcsókolhatlak? "
[ Yoongi ]
Ennél a kérdésnél a szavam is elállt. Nagy szemekkel néztem rá, viszont ő az ajkát lebiggysztette.. Nagyon megsajnáltam szegényt, ezért úgy döntöttem, hogy inkább én kezdeményezek. Ajkam dús ajkára tapasztottam, lágyan de mégis szenvedélyesen csókoltam meg Chimet. Aztán eltolt magától, de csak úgy, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Gyere.- mondta teljes nyugodtsággal, és a csuklómra fogott. Muszáj volt követnem, mivel szinte húzott maga után. Muszáj volt megkérdeznem, hogy hova visz.
- Bocsi Chim.. De most pontosan hova is megyünk..?- Nem válaszolt. Elég sokáig. Aztán hirtelen megszólal.
- Majd meglátod. Biztos tetszeni fog.- perverzen mosolygott egyet, és közben rám kacsintott.
Aztán lementünk az első emeltre és egy szobába benyitottunk. Ott volt 2 gerlepár de Chim kizavarta őket. Idézem szavait ,, Tűnjetek innen, és máshol csináljátok az élő pornótókat! " Mikor kimentek bezárta a szoba ajtaját. Esküszöm, hogy nem tudom, hogy volt kulcsa ehhez a szobához! Na mindegy mert ezután közeledni kezdett felém, azzal a perverz mosolyával, majd súgott valamit a fülembe.
- Ezt az estét 1000% hogy nem fogod elfelejtenih..!- mondta teljesen erotikusan.. Úgy látszik ma valaki nagyon szeretne egy jó kiadós...
szexet..
Mielőtt mondott volna bármit is, ajkaira tapadtam. Imádtam a csókját, már az elsőnél kezdve!.. Lassan az ágyra döntöttem. A két kezem feje mellé tettem, így a fejünk között nem volt több mint 5 cm.
Sokáig néztünk egymás szemébe, Én csak néztem és néztem azokat a csodaszép barna íriszeket. Hogy lehet valaki ilyen csodálatos szeme?! Ezt a csöndet Jimin törte meg, úgy hogy gyönyörű puha ajkait enyémre tapasztotta. Ilyenkor éreztem, hogy a kis Yoongi is elkezdte a szolgálatot... Aztán lassan az ajkaink levegőhiány miatt elváltak. Utána újra heves csókolózásba kezdtünk, mikor Jimin keze éledező tagomra vándorolt. A nadrágom már elég szűkös volt, és legszívesebben ott ledobtam volna magamról a textilt.
Jimin elkezdte kicsatolni az övem, míg én gondolataim világában jártam. Ebből az álomból ő ,, keltett" fel, mikor is nadrágomat akarta leráncigálni rólam. Mikor feleszméltem, segítettem neki lehúzni a zavaró anyagot. Aztán lemásztam Jiminről, és elkezdtem levenni a pólómat. Már csak egy gatyában álltam előtte. Látszott, hogy feje rákvörösbe ment át, és elfordította fejét, hogy véletlen se lássam. Mire erre a tevékenységére felkuncogttam.
-Figyelj Jimin?.. - kérdeztem már elég szégyenlősen.
-Hm?- hallattszódott a rövid válasz.
- Te is letudnál.. hogy is mondjam..
- Vetkőzni?- vágott a szavamba, miközben szeme csak úgy csillogtak a vágytól.
- Hát igen..
- Rendben Oppa! ~ és már el is kezdett vetkőzni. De Oppa?! Ezt nem gondoltam volna.. De mire ezt az egyetlen szót kigondoltam Jimin is felállt és elém állt. Már tiszta vörös volt szegény fiú..
Annyira cukin néz ki így is!..
Már éppen elkezdtük volna az akciót mikor is valaki kijött a fürdőből..
Sziasztook! Elnézést, hogy nem tettem ki nagyon sokáig az új részt, csak nagyon sok tanulni való van a suliba, és beadandó.. Ha eddig tetszik a story, nyomjatok csillagot mert nagyon sokat számítana!🥺🥺❤❤ Nemsokára hozom az új részt!😉😊 Addig is
Puszii😘🥰❤
ESTÁS LEYENDO
~Fogadásból szerelem~{ yoonmin }|BEFEJEZETLEN|
Fanfic𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 egy átlagos 16 éves akinek nincsenek nagyon barátai. Csak egy nagyon jó barátja van 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈. Taehyung viszont nagyon ismert az iskolában, ezért néha Jimin is elcsodálkozik, hogy neki ő a legjobb barátja. 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 most költözö...