,, Ekkor hallottam meg, hogy Yoongi is jön le utánam, mire anya ránk szegezte tekintetét."
— Oh szia Chim! És... az új szomszéd...? - mosolyodott el - Mit csináltatok ti még én oda voltam? - kérdezte kedvesen anya, mire én csak egy megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt.
— Semmit. Csak átjött tanulni, mert nem értett valamit Yoongi!. - hazudtam.
— Rendben! Én most jöttem haza, mert közben be ugrottam a boltba. De ha tanultatok, miért nem nyitottátok ki az ajtót, mikor csengettem?? - kérdezte összeráncolva szemöldökét.
— Hát. umm.. Tudod zenét hallgattunk!. - megint hazudtam.
— De hát nem hallottam, hogy ment volna a zene.
— Igen Mrs. Park mert hoztam a füllhalgatóm. - válaszolt úgy Yoongi, hogy még az se látszott rajta, hogy bűntudata lenne azért mert hazudik, vagy valami.
— De úgy nem lehet tanulni. hogy zenét hallgattok! Ráadásul füllhalgatóval!
— Akkor már éppen befejeztük a tanulást anya! Na de szerintem Yoongi menne is! - váltottam gyors témát, és már Yoongit toltam is a kijárathoz.Anya még utána kiabált egy ,, szia Yoongi, szerintem még össze futunk! " - ot. Miután kitoltam az ajtón Yoongsot. Muszáj volt utoljára még ráneznem, de aztán rájöttem, hogy nem fogok elveszni szemeiben, ezért becsaptam az ajtót előtte, mielőtt ennyit is mondhatott volna, hogy fapapucs. Gyorsan felrohantam szobámba, nehogy anya szétbombázzon a kérdéseivel. Mivel én meleg vagyok, és anya ezt tudja is, egy kicsit félek miket fog kérdezni.. Na de mindegy is, inkább lefekszek aludni, mert nagyon elfáradtam ebbe a rohad jó aktus után.[ Yoongi ]
— Akkor már éppen befejeztük a tanulást anya! Na de szerintem Yoongi menne is!- kezdett erősen tolni az ajtó felé. Miután sikeresen kitolt a küszöbön és kint találtam magam, szemébe néztem, közben elvesztettem tekintetében. Mikor magamhoz tértem, és szóra nyitottam volna a szám, rámcsapta az ajtót.. Hát igen.. ezt is meg kellett élnem.
Haza kullogtam, kinyitottam ajtómat, és erősen becsaptam. Bementem a nappaliba, ahol egy alvó Hoseok fogadott a kanapén. Nem gondoltam volna meg, hogy még ezek után megfog várni.. Ugyan is nem erre számítottunk, hanem, hogy csak kimegyek Jiminhez, tisztázom vele a dolgokat, és már vissza is jövök, hogy ünnepeljük egyet, mert minden a végére jóra fordult. De ehelyett mit csináltunk? Betörtem szinte a hazába, felvettem a szobájába, és elvettem a szüzességet.
Ha vissza gondolok nem is volt ez olyan rossz.
Gondolataimból kézcsettingetések zavartak meg.
— Yoongi? Hahó élsz még? - csettingetett még mindig az arcom előtt Hoseok.
— Igen, na. - löktem el az illető kezét arcomtól.
— Mit csináltatok ti ennyi ideig? Csak annyit láttam, hogy nagyjából betörtél Jiminékhez, aztán egy kis idő múlva kijött Taehyung. Még mindig néztem, hogy jössz-e vagy nem, de nem jöttél ezért fogtam magam, leültem a kanapéra tv-zni, de aztán elaludtam. Nem tudom meddig aludtam, de arra keltem, hogy becsapod kurva erősen azt a kibaszott ajtót!!! Mi okod volt neked erre? Nem békültetek ki vagy mivan? - hát nem hiszem el, hogy ennyit tud beszélni Hobi. De várjunk csak... ő honnan tudja ki Taehyung?
— Hobi, mondd csak. Honnan ismered Taehyungot? - kérdeztem össze ráncolva szemöldököm.
— Oh.. Hogy te még nem tudod?
Név: Kim Taehyung
Kor: 16
Legjobb barát: Jimin ahogy már tudod
+ Ő a legismertebb a suliba. Ja és Jimint kb. utálják, szóval néha én is rácsodálkozok, hogy hogy lehet ilyen szerencsés! Főleg, hogy a legjobb barátja! - fejezte be mondókáját.
— Rendben.. Na én mentem aludni, helo - köszöntem neki, és már húztam is fel a szobámba, mire csak annyit hallottam lentről, hogy ,, Jóéjszakát neked is " és egy hangos ajtó csapódást. De engem ez nem is annyira zavar inkább alszom egyet.
•
•
•
•
•
•
•
•
Sziasztook! Ahogy ígértem a 11. rész! Nincs nagyon hozzáfűzni valóm, tudom hogy gagyi lett most de na. Ha ennek ellenére is tetszett nyomj egy ⭐️ ! Köszönöm, addig is
Puszi 🌺🌸💜✨🥰❤️
VOUS LISEZ
~Fogadásból szerelem~{ yoonmin }|BEFEJEZETLEN|
Fanfiction𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏 egy átlagos 16 éves akinek nincsenek nagyon barátai. Csak egy nagyon jó barátja van 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈. Taehyung viszont nagyon ismert az iskolában, ezért néha Jimin is elcsodálkozik, hogy neki ő a legjobb barátja. 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 most költözö...