Headcanon's #39

349 27 2
                                    

AU, gdzie są dziewczynkami~

• Chuuya uważa, że ​​Atsushi jest wspaniała.

• Atsushi jest raczej nieśmiałą dziewczyną. Obserwuje Chuuyę z daleka, a ona udaje, że przez jakiś czas tego nie zauważa, ale wie, że Atsushi ma do niej uczucia. Pewnego dnia w końcu konfrontuje się z wyższą dziewczyną. Atsushi praktycznie wyskakuje ze skóry i nieśmiało pyta drugą czy umówi się z nią. Wspólny wieczór skończył się udanie.

• Chuuya kocha się gapić na śliczną białowłosą. Atsushi zawsze przy tym się rumieni przez cały czas.

• Po trzech miesiącach są nierozłączne.

• Atsushi uważa, że ​​to słodkie, jak Chuuya musi stanąć na palcach, aby ją pocałować. Ruda lubi ukazywać publiczne swoje uczucia, całuje Atsushi, kiedy tylko chce. Przez co ta się na nią denerwuje.

• Wprowadzają się do wspólnego domu po sześciu miesiącach.

• Atsushi uwielbia się przytulać, a Chuuya nie ma nic przeciwko. Jak na ironię Atsushi jest małą łyżeczką. Nakahara to dziki śpioch, więc w nocy Atsushi praktycznie przytula ją do siebie, by nie odpłynęła.

• Para uwielbia całować się przed Dazai'em tylko po to, by ją zdenerwować. Brunetka nie może uwierzyć, że Atsushi umawia się z tym chibisiem.

• Atsushi uwielbia bawić się ładnymi włosami Chuuyi.

• Kiedy wychodzą wspólnie na miasto, wszyscy się na nich gapią. Egzekutor mafii i członek ADA? Razem? Chuuya jest gotowa do walki z każdym, kto ma problem z jej dziewczyną. Atsushi tylko się uśmiecha, czując się dzięki temu kochana.

ChuuAtsu - Headcanon's & Talk'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz