Kto jest wiedźmą(wiedźminem xD), a kto chowańcem?
Chuuya jest chowańcem, którego Atsushi przywołał jednej nocy.
W ciemnej i burzowej nocy, białowłosy chowa kosmyk za jedno ucho, gdy podnosi tom i woła do wielkiego świata i pyta, czy to chowaniec może przybyć na jego wezwanie. Jak widzisz, chłopak zamierza wkrótce podjąć bardzo niebezpieczną misję, która prawdopodobnie będzie kosztować jego życie. Potrzebuje zatem kogoś, kto zajmie się kwiatami rosnącymi w jego ogrodzie. Potrzebuje kogoś, kto może kontynuować badania i dokumentację fantastycznych roślin na wypadek, gdyby nie powrócił do życia. Ma świadomość, że to jest ciężar. Chowaniec odwróciłby nos na myśl, że jest gospodynią domową lub ogrodnikiem. Zdaje sobie sprawę, że każdy chowaniec, którego przyzywa teraz, śmiałby się z niego i powiedział, że lepiej zadzwonić do kogoś innego. Wie o tym wszystkim. Ale wciąż prosi o to stworzenie.
Ponieważ życie chowańca znacznie przewyższa ludzkie, zrozumieliby znaczenie badań Atsushi'ego i dlaczego potrzebuje ich pomocy, aby je kontynuować. Nie prosi o silnego, brutalnego lub cenionego za krew i walkę. Po prostu prosi o kogoś, kto chętnie pomoże, kogoś, kto tak samo kocha wiedzę i botanikę. Białowłosy wzywa go trzy razy. Grzmot wstrząsa. Błyskawica miga. Wiatr wyje i bije w jego okna. Ale wciąż nikt się nie pojawia. Jest sam w swoim domu i obawia się, że może nie ma nikogo, kto mógłby mu pomóc. Zamykając ciężki tom na swoich kolanach, Atsushi uspokaja nerwy i wyrusza do ogrodu, by po raz ostatni być z roślinami. Burzowa atmosfera jest dzika, a deszcz smaga go po skórze. Mimo to, chce spędzić czas ze swoimi roślinami, ponieważ może to być ostatni raz, kiedy to zrobi. Jego latarnia kołysze się i uderza o nogę, gdy wychodzi z domu i wspina się na wzgórze do swojej szklarni. Kiedy otwiera drzwi i je zamyka, znajduje istotę stojące przy swoich roślinach. Czerwone spirale i ślady chaosu wyryte są jak krew na skórze chowańca. Pomimo jego wyglądu, jego oczy są jasne i dociekliwe. Tak jasne, że są kompletnym kontrastem z burzą grzmiącą o szklarnię. Kto to jest?
„Wezwałeś mnie”.
Głos chowańca jest szorstki, ale delikatny, jak pieczona ziemia podlewana pod słońcem.
„Oto jestem”
Kiedy Atsushi wzywał to stworzenie, oczekiwał jednej z zielonkawych odmian. Taki botanik jak on sam, ale bardziej naturalny i liściasty. Stojący przed nim mężczyzna wcale taki nie jest. Jest odważny, jak emblemat opalony na tarczy, a dziwne czerwone wiry wokół jego ciała wydają się patrzeć na Atsushi'ego jak oczy. Ta istota jest bardziej wojownikiem niż botanikiem.
„Nie wiedziałem, że tu będziesz”.
„Jeśli moim powołaniem jest troszczenie się o wasze rośliny, to postanowiłem najpierw zjawić się tu. Potem miałem spotkać was, zanim wyruszycie w niebezpieczną podróż…”
Był wymowny w swoim przemówieniu. To, wraz z jego obecnością, przeciwstawiło dzikości emanującej z jego wyglądu. Ale jak wiedział Atsushi, wygląd nie określa ich charakteru i na pewno nie spodziewał się, że ktoś taki będzie tutaj.
"Jak masz na imię?"
„Gdy moje prawdziwe imię zostanie wypowiedziane przez śmiertelnika, przestanę istnieć.”
Nie stanowiło to żadnego zagrożenia, nie dlatego, że potoczyło się jak żart. Ale Atsushi wiedział, że lepiej nie naciskać. Czekał więc i patrzył, jak czerwone wiry na skórze stworzenia zaczęły blaknąć, gdy wyciągał z tyłu rękawice ogrodnicze i naciągał je.
„Dla ciebie, jestem Chuuya.”
~~~~~~~~
Ladies and gentlemen, jestem niesamowicie Wam wdzięczna za dobicie ponad tysiąca gwiazdek w Headcanonach ChuuAtsu ❤❤🎉🎉🎊🎊
Gdyby nie to, że nie mam już ich w składziku to bym krótki maraton zrobiła 😅
Pozostaje mi podziękować 🙏💕 Zatem dziekuję 😍 za to, że jesteście, wspieracie i pokazujecie, że to co robię (choć dla niektórych tłumaczenie to nic to dla mnie jednak jakieś wyzwanie jest bo język angielski pozostaje mym wrogiem) nie zostaje bez echa, a ChuuAtsu powoli zyskuje popularność (????) a przynajmniej w polskim fandomie zacznie bardziej być widoczny, na co szczególnie liczę.
Raz jeszcze wielkie dzięki kochani! ❤❤❤
CZYTASZ
ChuuAtsu - Headcanon's & Talk's
DiversosWszystko co zostanie opublikowane pochodzi z: - Facebook'a; - Pinterest'a; - Tumblr'a; - Instagrama; i zostało przeze mnie przetłumaczone z języka angielskiego na język polski. - z głowy Autorki Zapraszam~ Okładka stworzona przez : Autorkę Postaci...